Travelocity
eDreams
View deal
Kostnadsfri avbokning till den 21-04-23
Boka nu, betala på plats
Priceline
FindHotel116 US$
Omdömet skrevs 12 augusti 2018

Datum för vistelsen: augusti 2018
Omdömet skrevs 2 oktober 2017

Datum för vistelsen: juli 2017
Omdömet skrevs 14 maj 2017

Rumstips: Noleggiano anche camere speciali per coppie in zone più isolate
Datum för vistelsen: maj 2017
Omdömet skrevs 2 januari 2017

Datum för vistelsen: december 2016
Omdömet skrevs 29 juli 2015

Rumstips: Alle kamers zijn van dezelfde prima kwaliteit en hebben uitzicht over het meer. De grote familiekamer (4 personen) is extra luxe.
Datum för vistelsen: juli 2015