View deal
Priceline
FindHotel116 US$
CheapTickets116 US$
Omdömet skrevs 4 april 2018

Helt perfekt plats för den som vill vara nära naturen. Vi var 18 personer och hade tillgång till kök och stor gemensamhetslokal där vi kunde laga vår egen mat och umgås på kvällen. Under dagen åktes det pulka och försök till pimpling på sjön gjordes det var snöoväder. Men vad gör väl det. Vi hade även hyrt badtunna och bastu vilket var helt underbar. Innan vi åkte hem fick vi en helt ok frukost. Vi tänker absolut försöka komma tillbaka vid ett annat tilfälle

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack Eva D
Omdömet skrevs 26 mars 2018

Vi firade företagets 30-årsjubileum med våra kunder hos Malin och Magnus. Dom ordnade med mat och aktiviteter under hela dagen och allt fungerade väldigt bra. Malin och Magnus är väldigt tillmötesgående och fixar med allt man önskar.

Mycket god och vällagad lunchmat och på kvällen hade vi gemensam matlagning som var väldigt uppskattat av alla.

Under eftermiddagen hade vi fria aktiviteter och då bjöds det på fiske från land eller båt, kajakpaddling, vedeldad bastu, badtunna m.m.

Vi bodde inte på hotellet så rummen kan vi inte uttala oss om.

Tack kon2ret
Omdömet skrevs 4 december 2017

Var här med jobbet och stannade över en natt. Väldigt trevligt ställe, fräscha rum. Lugnt läge vid en sjö. Fina promenadvägar och en massa svamp i skogen! Stor badtunna och bastu. Stort plus att man får ha med hund! God frukost och lokalt producerade råvaror.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack Lotta L
Omdömet skrevs 25 september 2017

Ödevata är ett charmigt ställe med ett trevligt värdpar som gör vistelsen mycket njutbar. Bastuflotten är en särskild höjdpunkt. Tjusig natur, vackra omgivningar och fina sjöar som åtminstone ser ut att innehålla mycket fisk.

Tack peterdS720ZM
Omdömet skrevs 25 september 2017

Efter ett par år så återvände vi till denna pärla i Småland, och fick det positiva minnet bekräftat. Charmigt boende i trevlig atmosfär och miljö. Man blir väl omhändetagen av Malin & Magnus som är hjälpsamma på alla sätt. Ett extra plus för den vedeldade bastuflotten!

1  Tack 349andersd