“Gränna”
Omdöme om Gelato Factory

Gelato Factory
Rankad som nr 1 av 1 Efterrätter i Gränna
Kök: Italienskt

Mums för glassälskare! Många sorter att välja på! Kaffelatte också bra. Nu var det en regnig dag, men tänk en varm dag då hade jag suttit läänge och provat fler sorter.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Journey825731

Omdömet skrevs 28 juli 2021

Hade höga förväntningar mht till omdömen och kön, men gelaton var medioker. Valde hasselnöt och vit choklad.

Datum för besöket: juli 2021
Tack laalssss
Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

På besök i Gränna så valde vi att äta glass på Gelato Factory, dom har mycket god glass dock inte så trevligt på baksidan som man skulle önska.

1  Tack 692dagh
Omdömet skrevs 17 juli 2021 från mobil enhet

Underbart mjuk och välsmakande glass. En riktig pärla i Kalmar centrum. En av de bättre jag ätit utanför Italien. Många smaker att välja på.

Tack JeanPassepar2ut
Omdömet skrevs 19 juni 2021

väldigt god glass, men de unga tjejerna bakom kassan var riktigt respektlösa och otrevliga. Vi var de enda i kön men endå stressade de oss, gav hånfulla blickar och kunde inte ens bjuda på ett litet leende. Undantaget var en mörk tjej som faktist var trevlig. De andra förstörde faktist hela upplevelsen för oss. De skulle behöva en kurs i kundbemötande. Riktigt tråkigt att en sådan god glassbar väljer att anställa sådana tjejer. Tumme ner från oss.

1  Tack O1354DHemmaa

Resenärer som tittade på Gelato Factory tittade också på

Gränna, Jönköpings län

Besökt Gelato Factory? Berätta vad du tyckte!