“Fräscht och fin i restaurangen.”
Omdöme om Restaurang Brahehus

Restaurang Brahehus
Rankad som nr 14 av 32 Restauranger i Gränna
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 1 april 2018

Snabb service och duktig personal och bra mat, kan verkligen rekommenderar dig att stanna till om du har vägarna förbi.

1  Tack Niels N

Omdömet skrevs 6 mars 2018 från mobil enhet

För att vara en vägkrog så har de vällagad mat. Pyttipannan är välsmakande och raggmunken kanon. Gott om plats och fin utsikt. Stannar ofta här då maten är bättre än på andra vägkrogar. Prisvärd.

Tack ThessPhineman
Omdömet skrevs 6 mars 2018 från mobil enhet

Överklass för att vara vägkrog. Supergott! Köttbullar, pytt i panna och massor annat. Rimliga priser och fina platser.

Tack carolinavalentiin
Omdömet skrevs 23 januari 2018 från mobil enhet

Trevligt pausställe med god mat, fantastisk utsikt samt möjlighet till en skön bensträckare med promenad till Brahehus. Rekomenderas varmt!

Tack Glasstrillaren
Omdömet skrevs 6 januari 2018 från mobil enhet

Torsken jag åt var riktigt god. Fisksoppan helt ok fast att det inte var handskalade räkor som utlovats.
Ett plus var att man kunde få alla rätter som barnportion, och inte bara en vanlig tråkig barnmeny.

1  Tack gourmanden2018

Resenärer som tittade på Restaurang Brahehus tittade också på

Gränna, Jönköpings län

Besökt Restaurang Brahehus? Berätta vad du tyckte!