Kostnadsfri avbokning till den 21-06-25
eDreams
Expedia.com139 US$
Travelocity139 US$
Omdömet skrevs 24 april 2021 från mobil enhet

Litet välkomnande hotell i hjärtat av Gränna. Mycket välkomnande och trevligt bemötande utav ägaren. Rent och fräscht! Smakfullt uppdaterad inredning i restaurangen där vi avnjöt en god frukost. Kommer absolut tillbaka! Bilderna är från rum 207 med utsikt mot staden.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack honeyiscool1
Omdömet skrevs 25 augusti 2020 från mobil enhet

Familjärt litet hotell. Lite svårt att hitta entrén, men då vi kom in blev vi väl mottagna. Rummet något litet, men vi skulle bara sova där. Väldigt rent och fräscht. Två mysiga balkonger där man kunde sitta och kanske köpa med sitt något gott från baren. Riktigt god middag. Vi testade både pizza, kött och pasta och allt var vällagat. Frukosten,var enkel, men fanns det vi behövde. Ett plus att man kunde beställa det varma som tillagade efter hand. Läget var perfekt. Nära hamnen och huvudgatan och gott om gratis parkering. Till det ägare som var så mån om att vi skulle ha det bra och gärna gav det lilla extra t. ex gick upp med extrakuddar till rummet då vi åt, gav oss flera tips om sevärdheter under frukosten och verkligen såg alla gäster.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Madde_13
Omdömet skrevs 23 augusti 2020 från mobil enhet

Bra ställe att bo på i lilla Gränna under sommaren med nära till utflykts målen. Gångavstånd till hamnen över till Visingsö på en dagsutflykt. Rent o fint på rummen när man kommer, trevligt mottagande, bra frukost finns det man behöver och bra meny på kvällstid på deras resturang. Finns 2 relativt stora balkonger man kan utnyttja och en stor utealtan. Kan tänka s komma tillbaka.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack CarinaP3745
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

God mat som levererades snabbt - rekommenderas varmt! Fixade ett glutenfritt alternativ trots att det inte fanns med på sommarmeny. Cesaersalladen serverades med nystekt bacon och en riktigt god dressing.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack ylvagiss
Omdömet skrevs 9 juli 2020 från mobil enhet

Vi åt varsin god pasta, kyckling och en vego. Mycket nöjda. Personalen var mycket trevlig och välkomnande! Maten var god men lite för dyr för en sådan enkel rätt. Ligger mycket centralt och nära till alla mysiga caféer om man är sugen på något sött efteråt.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack jennycK8743RN