Kostnadsfri avbokning till den 21-08-13
Expedia.com186 US$
Priceline209 US$
eDreams209 US$
Omdömet skrevs 25 augusti 2020 från mobil enhet

Familjärt litet hotell. Lite svårt att hitta entrén, men då vi kom in blev vi väl mottagna. Rummet något litet, men vi skulle bara sova där. Väldigt rent och fräscht. Två mysiga balkonger där man kunde sitta och kanske köpa med sitt något gott från baren. Riktigt god middag. Vi testade både pizza, kött och pasta och allt var vällagat. Frukosten,var enkel, men fanns det vi behövde. Ett plus att man kunde beställa det varma som tillagade efter hand. Läget var perfekt. Nära hamnen och huvudgatan och gott om gratis parkering. Till det ägare som var så mån om att vi skulle ha det bra och gärna gav det lilla extra t. ex gick upp med extrakuddar till rummet då vi åt, gav oss flera tips om sevärdheter under frukosten och verkligen såg alla gäster.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Madde_13
Omdömet skrevs 23 augusti 2020 från mobil enhet

Bra ställe att bo på i lilla Gränna under sommaren med nära till utflykts målen. Gångavstånd till hamnen över till Visingsö på en dagsutflykt. Rent o fint på rummen när man kommer, trevligt mottagande, bra frukost finns det man behöver och bra meny på kvällstid på deras resturang. Finns 2 relativt stora balkonger man kan utnyttja och en stor utealtan. Kan tänka s komma tillbaka.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack CarinaP3745
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

God mat som levererades snabbt - rekommenderas varmt! Fixade ett glutenfritt alternativ trots att det inte fanns med på sommarmeny. Cesaersalladen serverades med nystekt bacon och en riktigt god dressing.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack ylvagiss
Omdömet skrevs 9 juli 2020 från mobil enhet

Vi åt varsin god pasta, kyckling och en vego. Mycket nöjda. Personalen var mycket trevlig och välkomnande! Maten var god men lite för dyr för en sådan enkel rätt. Ligger mycket centralt och nära till alla mysiga caféer om man är sugen på något sött efteråt.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack jennycK8743RN
Omdömet skrevs 19 maj 2020 från mobil enhet

Mysigt och trevligt litet hotell med väldigt bra läge mitt i Gränna!

Mottagandet var väldigt trevligt och över hela stället vilar en familjär stämning, nästan som att åka och hälsa på släkten. Rummet var fint och välstädat och lakan och handdukar krispiga och väldoftande.

Då hotellet ligger mitt i Gränna får man räkna med att det inte är helt tyst utanför men jag sov ändå gott. Utsikten över polkagrisar och himmel över Vättern och närheten till allt är ett stort plus.

God frukost med möjlighet att be om nylagade varma rätter om man vill ha det. Det enda minuset var att mitt ägg var lite för löskokt. Testade inte att äta middag/lunch i restaurangen denna gång.

Jag var i Gränna för att begrava en nära anhörig och Grännagården var ett fint ställe att landa på, mycket tack vare bemötandet från personalen.

Jag kommer definitivt att boka boende här igen!

Datum för vistelsen: maj 2020
Restyp: Reste ensam