Kostnadsfri avbokning till den 21-08-13
Priceline209 US$
eDreams209 US$
CheapTickets186 US$
Omdömet skrevs 23 augusti 2020 från mobil enhet

Bra ställe att bo på i lilla Gränna under sommaren med nära till utflykts målen. Gångavstånd till hamnen över till Visingsö på en dagsutflykt. Rent o fint på rummen när man kommer, trevligt mottagande, bra frukost finns det man behöver och bra meny på kvällstid på deras resturang. Finns 2 relativt stora balkonger man kan utnyttja och en stor utealtan. Kan tänka s komma tillbaka.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack CarinaP3745
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

God mat som levererades snabbt - rekommenderas varmt! Fixade ett glutenfritt alternativ trots att det inte fanns med på sommarmeny. Cesaersalladen serverades med nystekt bacon och en riktigt god dressing.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack ylvagiss
Omdömet skrevs 9 juli 2020 från mobil enhet

Vi åt varsin god pasta, kyckling och en vego. Mycket nöjda. Personalen var mycket trevlig och välkomnande! Maten var god men lite för dyr för en sådan enkel rätt. Ligger mycket centralt och nära till alla mysiga caféer om man är sugen på något sött efteråt.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack jennycK8743RN
Omdömet skrevs 19 maj 2020 från mobil enhet

Mysigt och trevligt litet hotell med väldigt bra läge mitt i Gränna!

Mottagandet var väldigt trevligt och över hela stället vilar en familjär stämning, nästan som att åka och hälsa på släkten. Rummet var fint och välstädat och lakan och handdukar krispiga och väldoftande.

Då hotellet ligger mitt i Gränna får man räkna med att det inte är helt tyst utanför men jag sov ändå gott. Utsikten över polkagrisar och himmel över Vättern och närheten till allt är ett stort plus.

God frukost med möjlighet att be om nylagade varma rätter om man vill ha det. Det enda minuset var att mitt ägg var lite för löskokt. Testade inte att äta middag/lunch i restaurangen denna gång.

Jag var i Gränna för att begrava en nära anhörig och Grännagården var ett fint ställe att landa på, mycket tack vare bemötandet från personalen.

Jag kommer definitivt att boka boende här igen!

Datum för vistelsen: maj 2020
Restyp: Reste ensam
1  Tack annaiH7455OA
Omdömet skrevs 26 september 2019 från mobil enhet

Intressant att läsa omdömena här...
Ngn tycker det är svindyrt, en annan att maten är halvfabrikat o smakar blä..., ngn tycker det är smutsigt o ngn tycker det ser ut som en gammal sunkig pizzeria...
De flesta är dock nöjda!
99:- för en dagens, med salladsbord, nybakat pizzadegsbröd, dryck o kaffe är väl inget att pipa om. Helt normalt!
Rent o snyggt både i lokalen o på toa! Vederbörande borde kanske gå till Specsavers...
Har ätit här 2 ggr. Maten hygglig båda gångerna. Inget man skriver hem om men heller inget som avskräcker fr återbesök. Jag menar; vad väntar sig folk av en lunch för 99:-...?
Kaffet knallhett o gott o personalen kanontrevlig!!!
Våga prova detta ställe (omdömet gäller lunch), det finns betydligt värre...t ex de flesta som ligger utmed E4:an som går förbi utanför samhället!

Datum för vistelsen: september 2019
Restyp: Reste ensam