Kostnadsfri avbokning till den 21-08-14
Boka nu, betala på plats
Travelocity
Orbitz.com
Expedia.com186 US$
Priceline209 US$
Omdömet skrevs 19 maj 2020 från mobil enhet

Mysigt och trevligt litet hotell med väldigt bra läge mitt i Gränna!

Mottagandet var väldigt trevligt och över hela stället vilar en familjär stämning, nästan som att åka och hälsa på släkten. Rummet var fint och välstädat och lakan och handdukar krispiga och väldoftande.

Då hotellet ligger mitt i Gränna får man räkna med att det inte är helt tyst utanför men jag sov ändå gott. Utsikten över polkagrisar och himmel över Vättern och närheten till allt är ett stort plus.

God frukost med möjlighet att be om nylagade varma rätter om man vill ha det. Det enda minuset var att mitt ägg var lite för löskokt. Testade inte att äta middag/lunch i restaurangen denna gång.

Jag var i Gränna för att begrava en nära anhörig och Grännagården var ett fint ställe att landa på, mycket tack vare bemötandet från personalen.

Jag kommer definitivt att boka boende här igen!

Datum för vistelsen: maj 2020
Restyp: Reste ensam
1  Tack annaiH7455OA
Omdömet skrevs 26 september 2019 från mobil enhet

Intressant att läsa omdömena här...
Ngn tycker det är svindyrt, en annan att maten är halvfabrikat o smakar blä..., ngn tycker det är smutsigt o ngn tycker det ser ut som en gammal sunkig pizzeria...
De flesta är dock nöjda!
99:- för en dagens, med salladsbord, nybakat pizzadegsbröd, dryck o kaffe är väl inget att pipa om. Helt normalt!
Rent o snyggt både i lokalen o på toa! Vederbörande borde kanske gå till Specsavers...
Har ätit här 2 ggr. Maten hygglig båda gångerna. Inget man skriver hem om men heller inget som avskräcker fr återbesök. Jag menar; vad väntar sig folk av en lunch för 99:-...?
Kaffet knallhett o gott o personalen kanontrevlig!!!
Våga prova detta ställe (omdömet gäller lunch), det finns betydligt värre...t ex de flesta som ligger utmed E4:an som går förbi utanför samhället!

Datum för vistelsen: september 2019
Restyp: Reste ensam
Tack HelgeH243
Omdömet skrevs 13 augusti 2019 från mobil enhet

Välskött och fint. Bra service och personal som tar hand om gästerna. Ligger centralt med fri parkering. Hiss saknad. Härifrån har du nära till mycket i Gränna. Bra frukost också denna med bra service.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack karlaxelc
Omdömet skrevs 31 juli 2019 från mobil enhet

Helt ok lunch men rätt så dyrt. Restaurangen känns lite gammal och i behov av en uppfräschning. Maten var vällagad men inget speciellt. Frun tyckte att pizzan var väldigt god med krispig botten. Är man ute efter en lunch så är det helt ok.

Datum för vistelsen: juli 2019
2  Tack martinaA4198HN
Omdömet skrevs 18 juli 2019

Rummet var vääldigt litet, det finns ej vattenkokare, hårfön, "minibar/snacks" eller ens en garderob. Det finns inte heller någon lekplats som finns med på flera bilder från hotellet. Det finns ingen hiss, så mycket springande i trappor. Luktar avlopp på rummet tyvärr. Finns inga betalkanaler på tv. Frukosten var i sämsta lagret, inga bagerifrallor och enklaste skinka och ost som pålägg. Finns ingen färsk frukt eller bär, inte heller någon varm mat framdukad. Framför allt är det inte ett lugnt område utan räkna med att bli störd av oväsen långt in på kväll/natten och även bli väckt kl.6 på morgonen. Mycket trafik precis utanför rummet. Personalen är stressad och okunniga. Rekommendera ej detta hotellet, möjligtvis om du är på genomfart och bara behöver någonstans att sova, dock väldigt dyrt för vad du får. Bästa med hotellet var att det fanns bra parkering.

Rumstips: Väl annat hotell :)
Datum för vistelsen: juli 2019
Tack hejjjjjj