“Toppklass”
Omdöme om Restaurang Valvet

Restaurang Valvet
Rankad som nr 2 av 32 Restauranger i Gränna

Super god mat, vällagad och utssökt! Lokalen är liten och mysig, personalen var väldigt trevliga och service inriktade

Datum för besöket: augusti 2021
Tack HeidiD177

Omdömet skrevs 6 augusti 2021 från mobil enhet

Kan varmt rekommendera denna lilla mysiga restaurang. Vi har ätit så gott maten var vällagad av de allra bästa råvaror. Och blev bemötta av trevlig personal.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack lenaf966
Omdömet skrevs 19 juli 2021 från mobil enhet

Så mysig restaurang. Allt vi åt och drack var fantastiskt. Ägarna är fulla av värme och kärlek i allt de gör.
Gå dit om du är i Gränna!

Datum för besöket: juni 2021
Tack kjellbrell
Omdömet skrevs 18 juli 2021

En liten resturang med endast 20 talet platser, skapar en lugn otrivsamt atmosfär i sig för in tagande av en fantastik god middag.
Klart värt ett besök av den kräsne mat älskaren.
Någon skrev att det var dyrt, allt är ju förvisso relativt, men med tanke på anrättningar som tilldelade oss, kan man snare säga motsatsen.
Ta Er tid att besöka detta stället.
God mat o service.

Datum för besöket: juli 2021
Tack B7635STotte
Omdömet skrevs 9 juli 2021

Härligt att hitta denna pärla i Gränna. Polsk restaurang med utmärkt god mat. Vi beställde polska rätter som vi inte ätit tidigare och det var fantastiska.
Rekommenderar det verkligen.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Christof H

Resenärer som tittade på Restaurang Valvet tittade också på

Gränna, Jönköpings län

Besökt Restaurang Valvet? Berätta vad du tyckte!