Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
North1980
Stockholm, Sverige

Helt ok boende

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 14 maj 2024från mobil enhet
Ser att maten fått dåliga betyg men vi sov bara över en natt + frukost så kan bara uttala mig om det. Hade ett barn med oss och bodde i annexet där bäddsoffan var uppbäddad. Rent och fräsch, frukost helt ok och fin utsikt och roliga rum i huvudbyggnaden. Några förbättringsområden:
- dåligt placerade eluttag för laddning av telefoner och användning av vattenkokare.
- lite dyrt för standard och säsong (drygt 1700/natt)
- lite oerfaren/osäker personal

Datum för vistelsen: maj 2024
Resetyp: Reste med familjen
Ser du något problem med det här omdömet?
1 690 kr
      • Priceline
      3.7 km från Hotel Gyllene Uttern
      Visa fler hotell i Gränna
      Omdömet skrevs 5 maj 2024

Potatis och torsk smakade som om den stått i värmeskåp i flera timmar. För det priset, 245 kr, förväntar vi oss en helt annan kvalitet.

Datum för vistelsen: maj 2024
      Tack Anne H
      Omdömet skrevs 22 mars 2024

Var 2 nätter på hotell Gyllene Uttern. Fint bemötande redan i receptionen av en vänlig personal med hög servicekänsla. Rummet i huvudbyggnaden med utsikt över Vättern var bra med sköna sängar, det gav den sov kvalitet som vi förväntade oss, mycket bra alltså. Frukosten var godkänd och den var varierande och precis lagom. Fri parkering finns alldeles utanför. Härlig interiör i hotellet är sevärt. Glöm inte att åka ner till Röttle By, sevärt med forsen.

Rumstips: Bo i huvudbyggnaden, där har Du restaurang och frukostmatsal
      Datum för vistelsen: mars 2024
      Tack Eje B
      Omdömet skrevs 30 december 2023 från mobil enhet

Endast besök av restaurang för en middag. Bemötande var lite kort men ändå professionellt. Trots att det var få gäster där kännes servicen långsam. Vi valde lokalt producerade Isterband och det var en fullträff i alla delar. Efterrätten var på gränsen till oätbar. Kristalliserad glass, godisartad choklad, saklösa hjortron, torr och trist maräng och en ogenomtränglig kaka under chokladen. Vad som lyfte besöket till en medelnivå var ett trevligt samtal med mannen in receptionen som berättade om hotellets historia på ett levande sätt.

Rumstips: Bäst att besöka när det går att njuta av utsikten
      Datum för vistelsen: december 2023
      Tack matso2014
      Omdömet skrevs 27 oktober 2023 från mobil enhet

Har aldrig blivit så illa bemött då vi genom Riskov bokade ett paket här med middag och övernattning i två dagar. Vi blev särbehandlade i resturangen när vi inte fick uppgradera vår middag. Riskov då blir det pannbiff och mos och inget annat. Detta bemötande har vi tagot med oss till våra vämner. Pch här förlorar Gyllene Uttern ett 20 tal kunder.

Rumstips: Välj något annat
      Datum för vistelsen: oktober 2023
      1  Tack elsie A
      Omdömet skrevs 6 september 2023

Vilken atmosfär, fantastiskt härlig terrass med underbar utsikt. Superfint och rymligt rum. Hjälpsam och trevlig personal. Rekommenderar verkligen detta hotell. Bra mat, frukosten var fräsch men lite snål. Inte så många val av produkter, samt att bären till exempelvis yoghurten var djupfrysta. Vi var jättenöjda med vår vistelse och kan varm rekommendera detta hotell. Vi kommer definitivt tillbaka!

Rumstips: Lite tunn frukost
      Datum för vistelsen: september 2023