Agoda.com
Kostnadsfri avbokning till den 21-12-10
Boka nu, betala på plats
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 16 september 2020

Utsikten är vidunderlig, men tyvärr har nog hotellet sett sina bästa dagar. Rummet i Andréannexet var till belåtenhet och var stort och rymligt. Frukosten lite mager, klent utbud av bröd (kändes upptinat) och pålägg. Eftersom det mesta är stängt i stan och hotellet ligger en bit ifrån åt vi middag båda kvällarna i restaurangen. Maten var ok men kanske inte mer än så. Provade båda fiskrätterna och första dagen var potatisen något urvattnad, men bättre dag två då vi även testade en kötträtt. Personalen försökte sitt bästa för att hålla humöret oppe. Stora rymliga sällskapsytor.

Rumstips: Rummet i annexet var mycket bra, stort och rymligt. Inget oväsen av trafik.
Datum för vistelsen: september 2020
1  Tack Lena E
Omdömet skrevs 27 augusti 2020 från mobil enhet

Inte är Gyllene Uttern ett fyrstjärnigt hotell! Fin utsikt dock. Vi bodde i ett rum längst bort i längan. Ingen mysfaktor på rummen. Minibar men inga glas, ingen kaffekokare på rummet. I liten burk lotion var det enda som fanns i badrummet. Urdålig frukostbuffé, lite att välja på. Man fick be om koppar och tallrikar. Middagen var god och trevlig personal men vinlistan fick man be om. Noterade att de ej städade rummen pga Corona! Corona smittar inte så och nu om något ska det väl städas extra nog. Nej, bättring om vi ska återkomma. Rekommenderar inte.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack 518mariag
Omdömet skrevs 11 juli 2020 från mobil enhet

Mysigt rum fantastisk utsikt över sjön, go frukost på bricka pga covid 19 men genomtänkt och smaskigt va de! Stort tack och på
Återseende, charmigt och mysigt, behjälplig personal.......

Jag va där med min sambo och hade de som utgångspunkt för att åka runt lite de va perfekt!

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack 480linnb
Omdömet skrevs 28 november 2019 från mobil enhet

Efter en lång resa i tråkigt väder trevligt att bli så väl bemött av vänlig personal. Övernattade i en byggnad ned för en kort backe, mycket kort promenad upp till den fantastiskt vackra huvudbyggnaden. God vällagad mat, serverad med ett leende av uppmärksam personal. Sköna sängar i ett fräscht, varmt och trevligt rum med otrolig utsikt över Vättern. Fin frukostbuffé med gott kaffe.

Datum för vistelsen: november 2019
1  Tack Johan6104
Omdömet skrevs 14 oktober 2019

Övernattning i charmigt rum högt upp i huvudbyggnaden med fantastiskt utsikt över Vättern. Tyvärr var det många trappor upp utan hiss så det blev en del släpande med bagaget. Åt en trevlig middag med vällagad mat, dock möjligen litet väl stora portioner.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack 704andoe