“Lunch ”

fre 6/8
20:00
Rankad som nr 9 av 31 Restauranger i Gränna
Omdömet skrevs 2 mars 2021 från mobil enhet

Supergod lunch! Vi åt gräddstuvad pyttipanna och smashburger med pommes. Vällagad och hemgjord. Bra smaker och stora portioner. Trevlig lokal.

Datum för besöket: mars 2021
1  Tack trullerutta

Omdömet skrevs 6 januari 2021 från mobil enhet

God och välsmakande lunch med god service av trevlig personal. De italienska köttbullarna var stora och mycket goda. Hemtrevligt!

Datum för besöket: januari 2021
Tack 651helenaj
Omdömet skrevs 4 oktober 2020 från mobil enhet

Helt okej ställe för lunch, vi ett sällskap åt Schnitzel, laxfjäril, spagetti med köttfärssås, Ceasarsallad. Maten smakade gott. Trevliga lokaler, trevlig personal, rent på toaletten.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Pia A
Omdömet skrevs 28 september 2020

Med tanke på priset höjs förväntningarna. Men när maten väl kom in grusades dessa förväntningar. Potatis som är lagad mjuk som puré. Bearnaisesås som gelé. Hade priset varit hälften hade det varit en OK lunchrestaurang men inte mer. Salladsrätterna höll inte högre klass de heller.

Lokalerna ok med en skymt av Vättern men flottiga golv.

Datum för besöket: september 2020
Tack IngvarS4
Omdömet skrevs 20 september 2020 från mobil enhet

Fantastiskt god och vällagad mat full av kärlek. Tortellini och vegansk burgare är något man definitivt måste testa här!

Datum för besöket: september 2020
Tack R2921RCsaral

Resenärer som tittade på Amalia's Restaurang tittade också på

Gränna, Jönköpings län

Besökt Amalia's Restaurang? Berätta vad du tyckte!