“Världsberömda seglarbullar”
Omdöme om Sandhamns Bageri

Sandhamns Bageri
Rankad som nr 3 av 5 Restauranger i Sandhamn
Omdömet skrevs 6 februari 2016

Seglarbullarna och sandhamnslimpan är ett måste för båtfolket och även fast boende på Sandhamn. Det finns annat traditionellt gott också. Långa köer vid öppningstid med frukosthungriga.

Tack Lars P

Omdömet skrevs 9 december 2015

Skärgårdens godaste bröd. Alltid ett måste när manb kommer med båt eller bor privat på ön. Tyvärr lite lång kö ibland.

Tack Tommy J
Omdömet skrevs 20 juli 2015 från mobil enhet

Bageriet står sig år efter år, alltid gott bröd och bullar. Testa seglarbullen, en riktigt god klassiker. Vi handlar alltid på bageriet och det är lika gott och bra varje gång. Trevlig personal med.

Tack Kajsa71
Omdömet skrevs 24 augusti 2014 från mobil enhet

Vad vore Sandhamn utan sitt bageri! Härligt med färskt bröd till frukosten. Rekommenderar catalanerna och mazarinerna! Är nog bland de bästa i Sverige!

1  Tack Annika W
Omdömet skrevs 14 juli 2014 från mobil enhet

Bageriet på Sandhamn är trevligt och säljer alltid gott bröd och fika. Det finns ett stort utbud av både bröd och kakor.

Tack Åsa G

Resenärer som tittade på Sandhamns Bageri tittade också på

Sandhamn, Stockholms län

Besökt Sandhamns Bageri? Berätta vad du tyckte!