“Gott men till överpris ”
Omdöme om Rute Stenugnsbageri

Rute Stenugnsbageri
Rankad som nr 1 av 1 Smått och gott i Lärbro
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Riktigt goda mackor och fantastiska kardemummabullar, men löjliga överpriser. Det kändes som ett Stockholmsställe på Gotland. Både på gott o ont.

Tack jenny_O985NL

Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Superfin miljö o atmosfär. Pizzorna var goda men jag hade önskat att dem smakade pizzabröd o inte vanligt bröd. Förstörde mycket av smaken på pizzan trots perfekt topping.
Sen är det på gränsen för för dyrt. Du beställer själv mat i kassan o det är självservering. Finns inga toaletter bara bajsmaja. Ett glas rött 195kr och en pizza för samma pris.
Stort plus för den stora sanhögen i mitten av platsen där barnen kunde leka när vi åt.

Tack sandramI4837MA
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Jättemysigt och riktigt bröd, mackor o fika. Väldigt vackert. Vi åt frukost o bullar. Det enda jag inte gillar är emaljmuggarna med patina, som smakar plåt i munnen. Värt ett besök. Vi promenerade en timme på vackra vägar från hamnen i Vallersvik.

Tack bodilj551
Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Åt en frukost som bestod av en ost- och skinkmacka, yoghurt med granola och två cappuccino. Mycket gott bröd, men dåligt utbud av färdiga mackor att välja bland. Yoghurten var ingenting speciellt, men granolan var god. Cappuccinon var ingenting speciellt den heller, men bättre än exempelvis espresso house.

Höga priser gjorde så förväntningarna stegs men tyvärr inte möttes. Mysigt ställe.

Tack Burriterna
Omdömet skrevs 19 juli 2020 från mobil enhet

Så underbart mysigt ställe! Underbar stenugnsbakad pizza och trevlig personal. Lite prizy kanske, men helt klart värt det!

Tack emmalinneas

Resenärer som tittade på Rute Stenugnsbageri tittade också på

Besökt Rute Stenugnsbageri? Berätta vad du tyckte!