Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 10 juli 2022

Vi bodde här två nätter och åt middag en kväll. Riktigt dåligt tillagad burgare men dyr. Vi valde annat ställe för middag andra kvällen. Rummet (Grindstuga) var rätt trångt och inga bord. Sängen var ok dock. Jag skulle välja annat ställe.

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack GAskefalk
Omdömet skrevs 4 juli 2022

Ett otroligt vackert ställe där du verkligen får se det bästa av Gotland. Rummen i stora huset är otroligt charmiga och de är fint inredda. Restaurangen serverar spännande och god mat och stämningen är härlig. Personal och ägare är toppen. Jag är helt lyrisk och kommer absolut tillbaka.

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack 681ylvar
Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Rummet låg i huslänga och var lyhört. Sängen var lagom mjuk. Toalett och dusch helt ok. Fanns en träsoffa utanför entrédörren. Parkering fanns dock inget laddställe. Frukost serverades till en viss del vid bordet. Fil och müsli kunde man hämta samt extrakaffe. Saknade vanlig juice. Nog inte riktigt prisvärt, vi betalde runt 5000 för två nätter tre personer. (En extra säng)

Datum för vistelsen: augusti 2021
2  Tack Kenneth J
Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Maten var vällagad men jag tycker, att det var svagt, att man inte hade någon vinlista. Till förrätten tog vi bara var sitt glas av det vita som rekommenderades. Vi frågade inte vad det kostade. Det var förstklassigt och jag tror att jag även sa det. Därefter fick vi ett föreslag på ett vin som skulle passa till varmrätten. Jag tycker att det är trist att behöva fråga om priset, men om det inte finns någon lista, så bör man nog se upp. Ibland har vinet, som har rekommenderats, inte alls varit prisvärt. Vi har rest en del i vinområden och besökt gårdar så vi har en viss kunskap. Den här flaskan gick på drygt 800 hundra kronor. Det tycker jag är i mesta laget. Särskilt med tanke på att varmrätten var gjord på en förhållandevis enkel råvara. Helhetsintrycket försämras tyvärr när man känner sig lurad och duperad. Det kunde ha blivit 5 poäng, men jag ger med en viss tvekan en 4a.
Vi såg två utomjordingar som hade landat i ett träd utanför pensionatet. De tittade med förundran på det fina huset. Jag hoppas att de hade hunnit titta på den vackra utsikten ut mot havet innan landningen.

Datum för vistelsen: maj 2021
2  Tack aklia2018
Omdömet skrevs 30 juli 2021 från mobil enhet

Ett underbart litet pensionat! Läget, miljön och personalen är toppen. Det känns genuint och personligt, väldigt lätt att trivas här. Fina och fräscha rum och det går hur bra som helst att leva ett bekvämt pensionatsliv på den här udden.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Passenger707551