Omdömet skrevs 5 augusti 2020

Vi bodde i en länga i trädgården som bestod av två sovrum o badrum. Fräscht och trevligt. Omgivningen är vacker och huvudbyggnaden charmig. Vi var väldigt nöjda, om det finns något negativt så är det att det saknas laktosfria alternativ vid frukosten vilket är lite konstigt då det är ganska vanligt.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack boeli2016
Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Frågan är om det är möjligt att bo bättre än så här på Gotland? Supertrevlig omhändertagande personal, fräscht och fantastiskt vacker miljö två steg från havet. Pensionatet har en enorm veranda där man gärna äter både frukost och middag. Extra stort plus för bordsservering till frukost, hoppas de fortsätter med detta även efter corona.

Bra läge också för utflykter med bil till andra delar av ön.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack 86karina
Omdömet skrevs 10 juli 2020

Om man vill warfva ner och njut av nuet i en otroligt vacker miljö, få ett varmt och personligt bemötande och god mat; åk hit. Det blir definitivt en repris på detta. Vår hund Kajsa håller också med om beskrivningen!

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack AngelaRossi2013
Omdömet skrevs 9 juli 2020

Charmigt, vackert, personligt! Bästa personalen & god mat och service i restaurangen.
Man gillar att bara hänga på Warfsholm - morgonyoga, dopp i havet, lilla butiken, god lunch, boule i kvällssol... Men Klinte är även bra utgångspunkt för dagsutflykter åt alla håll.
Vi bodde på Ängsgården. Jättefin stuga, lite avsides.
Kommer gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack mangforshallberg
Omdömet skrevs 29 september 2019 från mobil enhet

Väldigt vackert och mysigt ställe. Fräscha rum och fantastiska omgivningar. Restaurangen har god klass, bra meny, goda viner och mycket fina smaker. Mysiga ställen i huvudbyggnaden att sjunka ner med en bok efter maten. Och ett glas vin . . Oerhört trevlig och hjälpsam personal. Bra med parkering.
Saknar möjligen wi-fi på rummen, finns bara i huvudbyggnaden. Funkar pendla in till Visby för dagsbesök men tar 30 min med bil.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack 143mikaeld