Omdömet skrevs 12 augusti 2017 från mobil enhet

Ett jättelyft jämfört med förra året! Ätit här några gånger den här sommaren. Maten är prisvärd och håller hög klass. Kan rekommendera hamburgaren och biffen. Om du gillar goda såser som tillbehör är detta rätt ställe. Personalen mycket trevlig och serviceinriktad.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Peddan S
Omdömet skrevs 9 augusti 2017

Campingen har ett fantastiskt läge men servicen... Att sätta upp lappar på toaletterna om att det är förbjudet att ladda sin mobil eller rakapparat - det är lite väl snålt. Sen kan jag tycka att man bör undvika att locka till sig husbilar om man inte har så Basic service som möjlighet att tömma gråvatten!!!

Datum för vistelsen: augusti 2017
Omdömen sammanställs i samarbete med camping.se
Tack Handlaren
Marcus H, Kundansvarig på Åminne Fritid & Havsbad, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2017

Tack för din feedback.
Största anledningen till att inte få ladda elektronik på toaletterna är pga det är våtutrymme. SCR och Brandskyddsföreningen avråder till att lämna elektronik obevakat, kan medföra fara för dig samt andra på området. Hoppas det ger dig en annan förståelse.

Vi har en förhållandevis liten camping, och har inte avlopp för att kunna föra gråvattnet vidare på ett korrekt sätt. Vi hänvisar gärna gästerna till närmaste station för att kunna tömma sitt privata avfall.
Med vänliga hälsningar
Åminne Fritid & havsbad

Omdömet skrevs 1 augusti 2017

Den fina stranden lockar men campingen behöver ett lyft. 3 dam och 3 herr toaletter på 80 platser är lite för lite, långa köer till dusch och toaletter. Ingen chans att att tömma fasta tankar inbjuder inte oss med husbil.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Sussie W
Omdömet skrevs 28 juli 2017 från mobil enhet

Stugan vi hyrde var helt ok. Saknades lite grejer i köket som snabbt åtgärdades. Stranden är fantastisk!
Men nu till restaurangen..
Eftersom de inte har gf bröd beställer jag en hamburgare utan. Får in en med bröd. Skickar ut den med orden att dom måste göra en ny och inte bara ta bort brödet. Efter en stund kommer hamburgaren in och jag frågar om det är en ny och inte den gamla utan bröd. Får till svar att den är ny. Ser på osten att det är brödrester kvar!
Så fruktansvärt arg
Sjukt okunnigt och att dessutom ljuga kunden rakt upp i ansiktet. Nej det rekommenderar jag inte till någon.

Datum för vistelsen: juli 2017
2  Tack Sandra E
Omdömet skrevs 27 juli 2017 från mobil enhet

Stannade bara för stranden som var riktig fin kändes som man var utomlands . Tog bara kaffe och glass och var helt ok priser tyckte jag. Kommer defenitivt besöka denna stranden igen . Var lätt hitta lite privat solplats med.

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack fredde76