“Hyfsad lunch ”
Omdöme om Pizzeria Fenicia

Pizzeria Fenicia
Rankad som nr 6 av 9 Restauranger i Hemse
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Varken bättre eller sämre lunch än andra pizzerior. Fördelen med denna var husmanskosten som man kunde beställa.
Pizzan tyckte jag var god och kroppkakorna mannen beställde va mycket goda.

Tack Johan och Ulrik... W

Omdömet skrevs 27 mars 2018

Man blir sjuk av maten, lokalen är sunkig och när man betalar känner man en rutten lukt ifrån köket bakom!!!

1  Tack rikardflemstrom
Omdömet skrevs 3 oktober 2017

Mycket goda pizzor och trevlig personal. Man kan äta där eller hämta och äta hemma. Bjuder ofta på sallad eller dryck.

Tack PejaHavdhem
Omdömet skrevs 14 september 2017 från mobil enhet

Inget ställe jag rekommenderar. Vi beställde kebabtallrik gick och äta men inte mer. Välj något annat om ni har möjlighet.

1  Tack Frugan2015
Omdömet skrevs 23 juli 2017 från mobil enhet

Vi var så hungriga efter vår utflykt att vi stannade här vilket vi får skylla oss själva för. Sunkigt med snuskig toalett. Enligt meny 80 kr för pizza, vi fick betala 110 kr och den smakade absolut ingenting. Åt en skinksallad med lite grönt, några tomat och gurkskivor, burkskinka och riven ost. Den var allt annat än god och jag fick hemsk magknip efteråt. Åk till något annat ställe är min rekommendation.

4  Tack Waleyra

Resenärer som tittade på Pizzeria Fenicia tittade också på

Besökt Pizzeria Fenicia? Berätta vad du tyckte!