“Simpel och enkel thaimat utan finess”

Jidapha Thai restaurang
Rankad som nr 9 av 10 Restauranger i Hemse
Omdömet skrevs 29 juli 2021 från mobil enhet

Ganska enkel thaimat, inget som gör att smaklökarna gör frivolter. Ingen hetta alls i den kyckling med cashewnötter jag åt. Tog ganska lång tid att få maten men vill man ha thaimat på södra Gotland är alternativen få.

Datum för besöket: juni 2021
Tack Traja1011

Omdömet skrevs 20 april 2019 från mobil enhet

Jättegod mat, stora portioner för billig peng. Vi fick vänta lite länge på maten, men det var det värt!

Datum för besöket: april 2019
Tack 578emeliel
Omdömet skrevs 27 december 2018 från mobil enhet

Finns många halvdana och försvenskade thaiställen, men denna goda maträtt tog mig tbx till Thailand!

Datum för besöket: december 2018
Tack Edward S
Omdömet skrevs 30 augusti 2018

Vi hämtade take-away av olika sorter och var jättenöjda med vad vi fick, betjäningen var trevlig, men endast på engelska vilket dock inte var något problem för oss.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Ragnar S
Omdömet skrevs 10 oktober 2016 från mobil enhet

Mycket prisvärt. Jämfört med många Thaiställen hemma i Sthlm. Dessutom trevlig personal. Fräscht. Går också att få Tapas vilket inte syns på hemsidan.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack lenat700

Resenärer som tittade på Jidapha Thai restaurang tittade också på

Besökt Jidapha Thai restaurang? Berätta vad du tyckte!