“Långlunch”
Omdöme om Prima Gard

Prima Gard
Rankad som nr 4 av 9 Restauranger i Fårösund
Omdömet skrevs 17 augusti 2021

Trevligt ställe, god mat som tyvärr fördunklades av att vi fick vänta 60 minuter på maten. Bättring krävs om vi ska besöka stället igen.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Vildmannen52

Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Efter två besök vid olika tillfällen så kan man konstatera att dem har det dyraste och mest vatten starka kaffet man kan hitta på norra Gotland , och fika utbudet ganska torftigt.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Maria S
Omdömet skrevs 5 augusti 2021 från mobil enhet

Till att börjar med undrade jag vad är det för bakgård jag hamnat på! Stökigt, skitigt och oordning! Efter ett tag infann sig någon sorts nyfikenhet! Enkel meny med en huvudrätt, räksallad och några få smårätter, tapas kallade restaurangen det! Tog kallskuret kallrökt lamm med smashed potatis, andra i sällskapet tog räksallad och tapas! Gott var det och prisvärt men inte mer!

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack 650hansk
Omdömet skrevs 17 juli 2021 från mobil enhet

Besökte för att äta Martins finmiddag. Måste säga att man överträffar alla förväntningar där den ena rätten efter den andra kommer in med smakupplevelser i toppklass.
Dessutom en mycket trevlig miljö och bra service.
Kan verkligen rekommenderas!

Datum för besöket: juni 2021
Tack MartinH2451
Omdömet skrevs 17 juli 2021 från mobil enhet

Riktigt riktigt bra! Trevlig, charmig personal och fantastisk mat. Helt otroligt vilken magi man kan skapa med bara svenska råvaror! Upplevelse!

Datum för besöket: juni 2021
Tack Andreakall

Resenärer som tittade på Prima Gard tittade också på

Fårösund, Gotland
Fårösund, Gotland

Besökt Prima Gard? Berätta vad du tyckte!