“Sjukt otrevligt bemötande och dålig mat”

Magasinet Kök och Bar
Rankad som nr 8 av 9 Restauranger i Fårösund
Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Jag och min mor besökte restaurangen på vår första semesterdag. Fick rå fisk i skaldjursgrytan som i övrigt smakade illa. När vi påpekade detta och sa att vi ville betala blev ägaren öppet otrevlig och arg och provsmakade(!) av maten och sa att det inte var något fel på den alls. Han hade gjort tusen såna portioner under sommaren och ”ingen hade klagat förut”. När vi betalade la han på 44 kr på beloppet och gav inget kvitto. Gå inte dit om du vill ha trevligt bemötande och god mat. Har aldrig blivit så illa bemött på någon restaurang.

Tack annajV7659TP

Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Trevligt bemötande. Opretentiöst, lite familjär känsla. Maten var god, om än relativ enkel. Kan mycket väl tänka mig att återkomma dit.

Tack Liljan16
Omdömet skrevs 1 augusti 2021

Värsta skitrestaurangen, urusel service och dåligt bemötande. Fick vänta 1,5 timme på mat eftersom ägaren glömt bort ordern.

Tack 672katarinan
Omdömet skrevs 30 juli 2021

Katastrofservice, ägaren borde ha bättre koll på kundbemötande. Turistfälla, flera bättre alternativ längre upp på vägen.

Datum för besöket: juli 2021
Tack DanielS10790
Omdömet skrevs 30 juli 2021 från mobil enhet

En sån underbar upplevelse. Restaurangen i sig själv var super mysig, lite trångt med det gjorde bara atmosfären ännu bättre. Maten va otroligt god och kommer definitivt äta här igen om jag får chansen.

Datum för besöket: juni 2021
Tack Seaside60665881111

Resenärer som tittade på Magasinet Kök och Bar tittade också på

Fårösund, Gotland

Besökt Magasinet Kök och Bar? Berätta vad du tyckte!