Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Vi - en familj med två tonåringar - bodde på hotellet i tre nätter i ett rum i den nya delen resp ett rum i den gamla fästningen (vissa av oss föredrog rummet i den nya delen med högre takhöjd). Hotellet är stilrent inrett med personlig känsla och ligger nära havet i vackra omgivningar. Anders och personalen är välkomnande utan att vara påträngande. Bonus är närheten till färjeläget i Fårösund samt Bungenäs, på cykelavstånd med häftig natur och fina restauranger.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack Semesterfamilj
Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Bra service , sköna rum med snygg design och ovanligt uteseende. Man bor i gamla valv som varit kaserner och vern i en gammal befästning. Lite slitna badrum men fortsatt ändå välstädat ochbekvämt. Sänganra var sköna och omgivningarna trevliga att gå omking i. Bra läge om man ska utforska Fårö. Dessutom trevligt att besöka Bungenäs några kilometer bort för mat och bad i fantastisk miljö. Maten på fästningen är också väldigt bra - pizzan är i värdsklass och rekommenderas starkt. Vi kommer gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Ciao_Italia_65
Omdömet skrevs 2 augusti 2021 från mobil enhet

Så bra bemötande och mysiga rum, superbra frukost och dessutom en pool och bastu! Personalen var så trevliga och hjälpsamma när vi ville ha tidig frukost då vi skulle iväg. Underbart fina omgivningar är där och möjlighet att hyra cyklar, stort tack!

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack Jacob A
Omdömet skrevs 26 juli 2021 från mobil enhet

En fantastisk upplevelse som började med att vid ankomst var hela hotellet tomt o nedsläckt
Vilket gjorde oss nervösa men det visade att hotellet stänger mellan 12-15 för städning osv!

Därefter vid nytt försök blev vi väl mottagna av trevlig personal.
Rummen är fantastiskt fräscha och speciella om man får bo i en cell.

Maten är mycket god och vällagad samt grundad på lokala råvaror.
Därtill en imponerande vinkällare i ett av utkikstornen!!
Perfekt temperatur och luftfuktighet för vinlagring!

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack Flyer42273199700
Omdömet skrevs 6 juli 2021

Sov i det gamla krutrummet, rummen var fantastiskt rofyllda. På eftermiddagarna hade hotellet konstnärer som målade utomhus. Servicen var fantastisk, maten var väldigt god och köket hade stor lyhördhet efter vad man var sugen på. Kvällarna var magiska med trevligt mingel med gäster och personal på gården av den gamla förläggningen. Rekommenderas starkt.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack DanielF6477