Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 2 augusti 2021 från mobil enhet

Så bra bemötande och mysiga rum, superbra frukost och dessutom en pool och bastu! Personalen var så trevliga och hjälpsamma när vi ville ha tidig frukost då vi skulle iväg. Underbart fina omgivningar är där och möjlighet att hyra cyklar, stort tack!

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack Jacob A
Omdömet skrevs 26 juli 2021 från mobil enhet

En fantastisk upplevelse som började med att vid ankomst var hela hotellet tomt o nedsläckt
Vilket gjorde oss nervösa men det visade att hotellet stänger mellan 12-15 för städning osv!

Därefter vid nytt försök blev vi väl mottagna av trevlig personal.
Rummen är fantastiskt fräscha och speciella om man får bo i en cell.

Maten är mycket god och vällagad samt grundad på lokala råvaror.
Därtill en imponerande vinkällare i ett av utkikstornen!!
Perfekt temperatur och luftfuktighet för vinlagring!

Tack Flyer42273199700
Omdömet skrevs 6 juli 2021

Sov i det gamla krutrummet, rummen var fantastiskt rofyllda. På eftermiddagarna hade hotellet konstnärer som målade utomhus. Servicen var fantastisk, maten var väldigt god och köket hade stor lyhördhet efter vad man var sugen på. Kvällarna var magiska med trevligt mingel med gäster och personal på gården av den gamla förläggningen. Rekommenderas starkt.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack DanielF6477
Omdömet skrevs 19 juni 2021

Uruselt matutbud. Kan inte förstå hur detta fina hotell kan erbjuder restaurangmaten som serveras på kvällen. Priserna överensstämmer inte vad som du får på tallrikar. Har nog aldrig serverats så dålig mat. Dom verkar inte ha en kock i köket .
Personal i köket från Slovakien. Ät inte på hotellet

Frukosten känns också lite snål. Finns bara ett bröd att få till frukost som är ljust.
Jag tror många hotell nu kan snåla med utbud och personal i Covid tider. Frukosten på hotell ska ju vara guldkant på vistelsen.

Ett förövrigt fint och genuint hotell med lugnt läge.

Den äldre kvinnan i receptionen är en stor tillgång för hotellet med sitt kunnande och trevliga sätt mot gästerna.

Vill ni äta gott åk till Kalkladan, vilken kock dom har i köket ⭐⭐⭐⭐⭐

Tack Htrefc2
Omdömet skrevs 11 juni 2021 från mobil enhet

Härlig miljö i en gammal fästning med trevlig och tillmötesgående personal. Vi fick låna elcyklar för att ta en sväng in till fårösund för ett mysigt restaurangbesök .
Rummen bestod av stenvalv. sängarna fantastiskt mjuka och sköna .
God frukost serverades på en solig terrassen i en underbar miljö med havet som utsikt

Tack tommye789