Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 6 juli 2021

Sov i det gamla krutrummet, rummen var fantastiskt rofyllda. På eftermiddagarna hade hotellet konstnärer som målade utomhus. Servicen var fantastisk, maten var väldigt god och köket hade stor lyhördhet efter vad man var sugen på. Kvällarna var magiska med trevligt mingel med gäster och personal på gården av den gamla förläggningen. Rekommenderas starkt.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack DanielF6477
Omdömet skrevs 19 juni 2021

Uruselt matutbud. Kan inte förstå hur detta fina hotell kan erbjuder restaurangmaten som serveras på kvällen. Priserna överensstämmer inte vad som du får på tallrikar. Har nog aldrig serverats så dålig mat. Dom verkar inte ha en kock i köket .
Personal i köket från Slovakien. Ät inte på hotellet

Frukosten känns också lite snål. Finns bara ett bröd att få till frukost som är ljust.
Jag tror många hotell nu kan snåla med utbud och personal i Covid tider. Frukosten på hotell ska ju vara guldkant på vistelsen.

Ett förövrigt fint och genuint hotell med lugnt läge.

Den äldre kvinnan i receptionen är en stor tillgång för hotellet med sitt kunnande och trevliga sätt mot gästerna.

Vill ni äta gott åk till Kalkladan, vilken kock dom har i köket ⭐⭐⭐⭐⭐

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack Htrefc2
Omdömet skrevs 11 juni 2021 från mobil enhet

Härlig miljö i en gammal fästning med trevlig och tillmötesgående personal. Vi fick låna elcyklar för att ta en sväng in till fårösund för ett mysigt restaurangbesök .
Rummen bestod av stenvalv. sängarna fantastiskt mjuka och sköna .
God frukost serverades på en solig terrassen i en underbar miljö med havet som utsikt

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack tommye789
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Mycket trevlig personal och bra service. God mat och drinkar med lokala råvaror. Vi hade en tidig färja och de gick upp extra tidigt för att göra oss kaffe och en god frukost. Cyklar finns att låna eller hyra.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack janakehammarlund
Omdömet skrevs 5 juli 2020

God mat, servicen var valhänt och oproffsig. Dålig eller snarare obefintlig kunskap om menyn. Inga råd om matchande vin till maten. Allting tog rätt lång tid och de blandade ihop beställningar till andra gäster. När vi fick in varmrätten så hade vi vare sig vin eller bestick. Lite dekorationer på borden hade höjt det visuella intrycket. Hela anläggningen är häftig i sig men känsla för detaljer tex kring blomkrukor utanför saknas.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack ulolvbg