Orbitz.com
Travelocity
eDreams
Omdömet skrevs 11 juni 2021 från mobil enhet

Härlig miljö i en gammal fästning med trevlig och tillmötesgående personal. Vi fick låna elcyklar för att ta en sväng in till fårösund för ett mysigt restaurangbesök .
Rummen bestod av stenvalv. sängarna fantastiskt mjuka och sköna .
God frukost serverades på en solig terrassen i en underbar miljö med havet som utsikt

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack tommye789
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Mycket trevlig personal och bra service. God mat och drinkar med lokala råvaror. Vi hade en tidig färja och de gick upp extra tidigt för att göra oss kaffe och en god frukost. Cyklar finns att låna eller hyra.

Tack janakehammarlund
Omdömet skrevs 5 juli 2020

God mat, servicen var valhänt och oproffsig. Dålig eller snarare obefintlig kunskap om menyn. Inga råd om matchande vin till maten. Allting tog rätt lång tid och de blandade ihop beställningar till andra gäster. När vi fick in varmrätten så hade vi vare sig vin eller bestick. Lite dekorationer på borden hade höjt det visuella intrycket. Hela anläggningen är häftig i sig men känsla för detaljer tex kring blomkrukor utanför saknas.

Tack ulolvbg
Omdömet skrevs 5 juli 2020 från mobil enhet

Vill man uppleva ett annorlunda och kul boende så är det hit man ska åka. Bodde själv i ett av de gamla ammunitionsförråden. Poolen är där kanonerna stod och man ser överallt spår av det gamla fortet. Supertrevlig personal.

Restyp: Reste ensam
Tack TobiasH2
Omdömet skrevs 5 augusti 2019

Vi övernattade 2 nätter i hotellet och stortrivdes. Frukosten var jättegod och middagen likaså. Inredningen är snygg och smakfull och alltsammans är rent och fint. Vi lånade hotellets cyklar och gjorde en trevlig tur i närheten. Rekommenderar varmt!

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Rosalaviking