Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 5 juli 2020

God mat, servicen var valhänt och oproffsig. Dålig eller snarare obefintlig kunskap om menyn. Inga råd om matchande vin till maten. Allting tog rätt lång tid och de blandade ihop beställningar till andra gäster. När vi fick in varmrätten så hade vi vare sig vin eller bestick. Lite dekorationer på borden hade höjt det visuella intrycket. Hela anläggningen är häftig i sig men känsla för detaljer tex kring blomkrukor utanför saknas.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack ulolvbg
Omdömet skrevs 5 juli 2020 från mobil enhet

Vill man uppleva ett annorlunda och kul boende så är det hit man ska åka. Bodde själv i ett av de gamla ammunitionsförråden. Poolen är där kanonerna stod och man ser överallt spår av det gamla fortet. Supertrevlig personal.

Datum för vistelsen: juli 2020
Restyp: Reste ensam
Tack TobiasH2
Omdömet skrevs 5 augusti 2019

Vi övernattade 2 nätter i hotellet och stortrivdes. Frukosten var jättegod och middagen likaså. Inredningen är snygg och smakfull och alltsammans är rent och fint. Vi lånade hotellets cyklar och gjorde en trevlig tur i närheten. Rekommenderar varmt!

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Rosalaviking
Omdömet skrevs 1 augusti 2019 från mobil enhet

Fördelar
Annorlunda hotell
Ritualstvål
Trevlig servitris

Nackdelar
Saknas skyltar var man checkar in
Saknas TV/Samsungplatta på rummet
Saknas penna och papper på rummet
Gardiner täcker ej fönstren in i rummet (Folk i korridoren kan alltså SE in)
Lösenord till internet saknas på rummet
Fuktigt i rummet, täcke och kuddar upplevs som fuktiga
Sänggavel sitter ej fast
Mat slut i restaurang
Översaltad mat
Musslor ej öppna och tomma skal
Mycket lyhörda rum (beror på ventilationsspringa under dörren)
Ljummen öl
Gym, två maskiner?
Smutsiga glas på toaletten
Saknas glutenfria alternativ
Finns bara havremjölk som laktosfritt alternativ

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack erikmG4061FH
Omdömet skrevs 1 augusti 2019

Vi bokade ett rum som ett lyxigt avslut på en cykelsemester. På hemsidan lovades det bar och resturang. När vi kom dit var det veckan före högsäsong (juni) och fick veta att vi och en annan familj var de enda gästerna. Därför hade de ingen bar eller resturang - det hade jag önskat att de skrivit ut så att vi kunde planera! Det var bara ägaren där som personal, han lämnade hotellet ganska snart efter incheckningen och vi var ensamma på hotellet. Därför var det otroligt lugnt, men jag kan tänka mig att det blir lyhört om det är många gäster.
Designen på hotellet är unikt, tjocka stenväggar och snygga designmöbler. Hotellet har verkligen potential att vara bra!

Rumstips: Välj ett av rummen med tjocka stenväggar, de är unika!
Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Lethz