Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 1 augusti 2019 från mobil enhet

Fördelar
Annorlunda hotell
Ritualstvål
Trevlig servitris

Nackdelar
Saknas skyltar var man checkar in
Saknas TV/Samsungplatta på rummet
Saknas penna och papper på rummet
Gardiner täcker ej fönstren in i rummet (Folk i korridoren kan alltså SE in)
Lösenord till internet saknas på rummet
Fuktigt i rummet, täcke och kuddar upplevs som fuktiga
Sänggavel sitter ej fast
Mat slut i restaurang
Översaltad mat
Musslor ej öppna och tomma skal
Mycket lyhörda rum (beror på ventilationsspringa under dörren)
Ljummen öl
Gym, två maskiner?
Smutsiga glas på toaletten
Saknas glutenfria alternativ
Finns bara havremjölk som laktosfritt alternativ

Tack erikmG4061FH
Omdömet skrevs 1 augusti 2019

Vi bokade ett rum som ett lyxigt avslut på en cykelsemester. På hemsidan lovades det bar och resturang. När vi kom dit var det veckan före högsäsong (juni) och fick veta att vi och en annan familj var de enda gästerna. Därför hade de ingen bar eller resturang - det hade jag önskat att de skrivit ut så att vi kunde planera! Det var bara ägaren där som personal, han lämnade hotellet ganska snart efter incheckningen och vi var ensamma på hotellet. Därför var det otroligt lugnt, men jag kan tänka mig att det blir lyhört om det är många gäster.
Designen på hotellet är unikt, tjocka stenväggar och snygga designmöbler. Hotellet har verkligen potential att vara bra!

Rumstips: Välj ett av rummen med tjocka stenväggar, de är unika!
Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Lethz
Omdömet skrevs 23 juli 2019 från mobil enhet

Trygg i att få den bästa servicen!
Trygg i att få den bästa maten!
Trygg i att sova säkert för luftangrepp - (fast då kanske det finns andra saker att oroa sig för?)

En fantastisk känsla att få uppleva ett hotell som uppstått ur byggnader uppförda som en följd av Krimkriget. Att alla möbler kommer från GAD ger ett lugn för själen.

Tack Åke W
Omdömet skrevs 15 juli 2019

Vi har haft en toppenhelg på hotellet! Det är vackert, stilrent, lugnt och doftar gott. Vackra stillsamma miljöer, god frukostbuffé och väldigt omtänksam personal, bra med både vuxna och barn. Kommer garanterat att komma tillbaka!

Tack Jonas H
Omdömet skrevs 10 juli 2019 från mobil enhet

Började dagen med en trevlig lunch i kalkladan som ligger i närheten av hotellet. Checkade in strax efter 15, blev följd till rummet och fick en kort historia om hotellet, skickade iväg barnen till poolen, har elbil, dom fixade laddning, inga problem. Ville ta en en fika, inga problem. Rent och snyggt på hotellet, många små sittplatser ute i solen, alla i lä, (lyx). Ville få bord till kvällens grillning som anordnas till alla hotellets gäster, inga problem. Litet, rent, avskilt, hjälpsamt, lyx och enkelhet.

1  Tack carl_berge