Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 23 juli 2019 från mobil enhet

Trygg i att få den bästa servicen!
Trygg i att få den bästa maten!
Trygg i att sova säkert för luftangrepp - (fast då kanske det finns andra saker att oroa sig för?)

En fantastisk känsla att få uppleva ett hotell som uppstått ur byggnader uppförda som en följd av Krimkriget. Att alla möbler kommer från GAD ger ett lugn för själen.

Tack Åke W
Omdömet skrevs 15 juli 2019

Vi har haft en toppenhelg på hotellet! Det är vackert, stilrent, lugnt och doftar gott. Vackra stillsamma miljöer, god frukostbuffé och väldigt omtänksam personal, bra med både vuxna och barn. Kommer garanterat att komma tillbaka!

Tack Jonas H
Omdömet skrevs 10 juli 2019 från mobil enhet

Började dagen med en trevlig lunch i kalkladan som ligger i närheten av hotellet. Checkade in strax efter 15, blev följd till rummet och fick en kort historia om hotellet, skickade iväg barnen till poolen, har elbil, dom fixade laddning, inga problem. Ville ta en en fika, inga problem. Rent och snyggt på hotellet, många små sittplatser ute i solen, alla i lä, (lyx). Ville få bord till kvällens grillning som anordnas till alla hotellets gäster, inga problem. Litet, rent, avskilt, hjälpsamt, lyx och enkelhet.

1  Tack carl_berge
Omdömet skrevs 27 augusti 2018 från mobil enhet

Här var det rörigt från början till slut. Ingen tydlig reception. Som gäst får man chansa och hoppas på att någon är där i restaurangen. Vår bokning var svår att hitta, vilket en kan förstå om kontor ska samsas med en stökig bardisk och servering. Extra bäddar som vi bokat fick vi påminna om (när barnen började bli trötta och inga sängar ännu dykt upp). Middagen var enkel, god även om laxen såg lite ensam ut på tallriken, utan en enda grönsak..
Toppen med lånecyklar men minus för att hjälmar saknas (barnen fick avstå).
Vistelsen avslutades med tidig avresa för att hinna till färjan. Här erbjöds vi en enklare frukost särskilt för oss. Denna uteblev helt. De ändrade sig och valde sovmorgon, vilket hade gått bra för vår del med lite kommunikation och avdrag på priset istället. Men varför välja? Ägarna verkar vilja kombinera egen semester med jobb, vilket tyvärr märks för mycket. Synd på ett vackert belägen oslipad diamant, som kunde förvaltas bättre.

Datum för vistelsen: juli 2018
3  Tack Kristin G
Omdömet skrevs 9 augusti 2018

Dålig service
Ouppmärksam personal
Ostädat, fullt med stora spindlar överallt. Gillar man inte spindlar ska man verkligen inte åka hit.
Lyhört, så fort någon går i korridorerna eller stänger en dörr, hörs det väldigt tydligt in på rummet

Rumstips: Wifi fungerade endast om man satt 1-2 meter från routern. Inte heller någon "vanlig" teckning på rummet
Datum för vistelsen: augusti 2018
4  Tack Matni80