Travelocity
Orbitz.com
eDreams
FindHotel
Omdömet skrevs 10 juli 2019 från mobil enhet

Började dagen med en trevlig lunch i kalkladan som ligger i närheten av hotellet. Checkade in strax efter 15, blev följd till rummet och fick en kort historia om hotellet, skickade iväg barnen till poolen, har elbil, dom fixade laddning, inga problem. Ville ta en en fika, inga problem. Rent och snyggt på hotellet, många små sittplatser ute i solen, alla i lä, (lyx). Ville få bord till kvällens grillning som anordnas till alla hotellets gäster, inga problem. Litet, rent, avskilt, hjälpsamt, lyx och enkelhet.

Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack carl_berge
Omdömet skrevs 27 augusti 2018 från mobil enhet

Här var det rörigt från början till slut. Ingen tydlig reception. Som gäst får man chansa och hoppas på att någon är där i restaurangen. Vår bokning var svår att hitta, vilket en kan förstå om kontor ska samsas med en stökig bardisk och servering. Extra bäddar som vi bokat fick vi påminna om (när barnen började bli trötta och inga sängar ännu dykt upp). Middagen var enkel, god även om laxen såg lite ensam ut på tallriken, utan en enda grönsak..
Toppen med lånecyklar men minus för att hjälmar saknas (barnen fick avstå).
Vistelsen avslutades med tidig avresa för att hinna till färjan. Här erbjöds vi en enklare frukost särskilt för oss. Denna uteblev helt. De ändrade sig och valde sovmorgon, vilket hade gått bra för vår del med lite kommunikation och avdrag på priset istället. Men varför välja? Ägarna verkar vilja kombinera egen semester med jobb, vilket tyvärr märks för mycket. Synd på ett vackert belägen oslipad diamant, som kunde förvaltas bättre.

3  Tack Kristin G
Omdömet skrevs 9 augusti 2018

Dålig service
Ouppmärksam personal
Ostädat, fullt med stora spindlar överallt. Gillar man inte spindlar ska man verkligen inte åka hit.
Lyhört, så fort någon går i korridorerna eller stänger en dörr, hörs det väldigt tydligt in på rummet

Rumstips: Wifi fungerade endast om man satt 1-2 meter från routern. Inte heller någon "vanlig" teckning på rummet
Datum för vistelsen: augusti 2018
4  Tack Matni80
Omdömet skrevs 29 juli 2018 från mobil enhet

Först de bra sakerna: hotellet är coolt, det är läckert att göra om en fästning sådär. Kul också att tex gamla stormhinder fått stå kvar. Omgivningarna är också synnerligen fina, ypperligt för promenader osv. Frukosten var adekvat, och rummen (gamla kasematter) var svala trots extremvärmen. Mindre bra: dålig information från personalen (som verkade ointresserad av det mesta), väldigt lyhört, och svårt att känna sig privat. Rummen är av någon anledning öppna med bara en ruta och en glasdörr ut mot korridoren, och man har bara persienner mellan sig och total insyn (persienner som går att se genom/förbi). Allt detta är synd, för det här hotellet hade kunnat vara en riktig pärla.

Tack muntergoose
Omdömet skrevs 24 juli 2018 från mobil enhet

Vi och flera andra gäster blev störda mitt i natten av en efterfest i hotellets restaurang.Vrål och sång mellan midnatt ock kl 02. Fick vid frukosten reda på att några av de som deltagit i den störande efterfestanvar hotellets ägare. Hänsynslöst!! Hotellet är fint men personalen är osynlig och ouppmärksam. Frukosten i klenaste laget. Mycket saknas tex fil och flingor eller liknande.

6  Tack MariaLiege