Omdömet skrevs 19 augusti 2017 från mobil enhet

Hotellet är som andra säger super häftigt, vi njöt av ett dopp i poolen och bastade. Rummen uppfyllde förväntningarna, super fräscht men kan vara lite ljust då draperierna inte täckte fönstren helt.
Det var lite kallt i byggnaden men det gjorde inget.
Det som drar ner betyget är servicen och bemötandet av personalen. Det var katastrof!
Vi fick ingen info, fick fråga om allt (tider för utcheckningen, frukost etc), ingen guidening om vart poolen låg eller vart frukosten skulle serveras. Ingen info om själva fästningen som i sig är super cool! Det var en besvikelse!

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack Agmatzdot
Omdömet skrevs 16 augusti 2017 från mobil enhet

Besökte anläggningen för en natt i slutet av säsongen då restaurangen var stängd. Första rummet vi fick var vi inte nöjda med och bokningen hade strulat men det var inga problem att byta till ett bunkerrum och hotellet gav ett kanonpris. Trevlig personal som hjälpte till och frukosten var fullt rimlig med tanke på att det var lågsäsong. Kommer återkomma igen men tar med barnen då.

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack Olof P
Omdömet skrevs 29 juli 2017 från mobil enhet

Genomuselt!

Var här 2015 och hade då en helt underbar vistelse! Varmt och hjärtligt mottagande, lyhörd och trevlig personal, fantastisk mat och dryck och så mysiga omgivningar med blommor, levande ljus och kärlek!
All den känslan är som bortblåst!
Personalen sitter i matsalen i stort sett hela dagarna och pratar jobb som att de sitter i sitt eget vardagsrum, ingen hälsar ens och vi gäster får ta del av alla familjediskussioner och smågräl mitt i frukosten då man vill ha en lugn stund. Som hotellägare MÅSTE man skilja på privatliv och arbete! Vidare så är utbud på frukosten så simpelt och inget fylls på, stora drivor av disk står kvar på borden under stora delar av dagen och vi fick själva flytta på en massa disk för att över huvud taget få plats vid något bord!
Har aldrig varit med om något liknande.
Det var mestadels vissna och döda blommor på hela anläggningen, inte ett enda stearinljus tänt någonstans under de 3 dygnen vi var här och inte en dyna eller filt framtaget till den annars så fina innergården och uteplatsen.
För två år sen bodde vi i den mer nybyggda flygeln där vi trivdes otroligt bra! Ljust och fräscht med fungerande ventilation och WiFi.
Nu bodde vi i den gamla delen med klaustrofobiska rum utan fönster och med usla gardiner mot korridoren där insynen till rummen är stor hela natten + en brummande jetmotor till luftrenare/AC i badrummet.
Den utlovade fria WiFi:n fungerade inte alls i det rummet och allmänt dåligt på hela anläggningen. Inte ens vanlig täckning fanns i vår bunker till rum.
Ingen känsla för service, inget engagemang och total avsaknad av värme och kärlek!
Vi bad om is till rummet för att kunna kyla en flaska vin och vi fick ett litet, litet glas... ismaskinen är inte så effektiv var förklaringen!
På frukosten så var dock 3 stora bleck fyllda med is så nog fanns det is!

Vi kommer inte tillbaka igen och vi är förvånade om stället har några gäster kvar till nästa sommar.

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
3  Tack kjellbrell
Omdömet skrevs 26 juli 2017 från mobil enhet

Två vuxna och två hundar - se till att boka de större rummen!
Mycket trevligt bemötande och inga problem med glutenfria bröd till frukosten!
Kommer gärna tillbaka!
Fantastiskt lugnt och vackert läge vid havet!
Klart värt att rekommendera!

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Angelonearth_64
Omdömet skrevs 16 augusti 2016

Fästningen är en häftig byggnad som borde bjuda in till en spännande hotellupplevelse, men det faller tyvärr på grund av många saker:
AC:n på rummet dånade så att jag sov dåligt, de tunna skärmar som ska skydda mot insyn och ljus hjälper inte mot belysningen i korridoren. Dessutom lite tråkigt att rummen inte har någon utsikt.
Wifi fungerar inte på rummet, och uppkopplingshastigheten ute i de allmänna utrymmena var väldigt dålig - min 4G-telefon var ungefär fem gånger snabbare.
Frukostutbudet var litet men bra, tyvärr något begränsade tider, 8-10.
Servicen var lite spretig.

För det pris man betalar för ett rum blir det absolut inte värt pengarna i mina ögon.

• Bodde här: augusti 2016, reste i arbetet
1  Tack japs1337