Travelocity
Orbitz.com
eDreams
StayForLong
Omdömet skrevs 21 oktober 2020

Erbjuder det lilla extra som ofta betyder mycket för kunden
Dessutom mycket trevlig personal på det
Maten på kvällen var även den bra!
Rekommenderas varmt
Wifi med bra skjuts Ligger dessutom väldigt nära centrum

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack jojje_the_king
Omdömet skrevs 13 september 2020

Trevligt hotell med mysigt läge i gamla stan. Mkt trevlig och hjälpsam personal, rent och fräscht och god frukost med allt man kan önska sig. Tack, vi är helnöjda med vår vistelse. Ett extra stort tack och varm hälsning till den rara damen/personalen på frukosten.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack mialisten
Omdömet skrevs 27 juli 2020

Hotellet ligger i "gamal stan" intill Köpingsån. På innergården finns gratis parkering och en mysig uteplats intill å-promenaden. Bra frukost och mycket god middag.
Här går det att "koppla av! "Trevlig personal! Jonny o Ihrene

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Connector620275
Omdömet skrevs 9 mars 2020 från mobil enhet

Prisvärt hotel där det som önskas finns. Trevlig personal och god frukost. Lugna och tysta nätter i sköna sängar. Hotellet ligger i gamla stan i vacker miljö men nära till centrum. Ett stenkast från å-promenaden.

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack hugob314
Omdömet skrevs 6 september 2019 från mobil enhet

Trevligt litet hotell med bra mat och härlig personal. Sköna sängar och lagom pris. Läget i gamla stan är lite utöver det vanliga. Promenadstråket ner till småbåtshamnen utefter ån görs med fördel alternativt åt motsatt håll upp mot centrum.

Datum för vistelsen: september 2019
1  Tack 536stephand