Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 9 mars 2020 från mobil enhet

Prisvärt hotel där det som önskas finns. Trevlig personal och god frukost. Lugna och tysta nätter i sköna sängar. Hotellet ligger i gamla stan i vacker miljö men nära till centrum. Ett stenkast från å-promenaden.

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack hugob314
Omdömet skrevs 6 september 2019 från mobil enhet

Trevligt litet hotell med bra mat och härlig personal. Sköna sängar och lagom pris. Läget i gamla stan är lite utöver det vanliga. Promenadstråket ner till småbåtshamnen utefter ån görs med fördel alternativt åt motsatt håll upp mot centrum.

Datum för vistelsen: september 2019
2  Tack 536stephand
Omdömet skrevs 8 augusti 2019

5+ ;) perfekt läge i köping , gamla stan :) bra buffé priser på sommaren både onsdagar och lördag:)
Bästa oxfilén jag vet :) (farsans mat haha) så passa på och käka oxfilé plankan tex en fredag :) ni borde inte bli besvikna

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Kristoffer S
Omdömet skrevs 6 augusti 2019 från mobil enhet

Trevlig kväll tillsammans med min partner, maten var till belåtenhet och uppskattades av oss båda. Speciellt den vegetariska burgaren var en succe tillsammans med bearnaisesåsen. En kväll vi aldrig kommer att glömma ♥︎ alla hjärtans dag.

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack UsagiWhiteNight
Omdömet skrevs 19 juni 2018 från mobil enhet

...för personalens skull. De är den stora behållningen och enda skälet att betyget inte blir lägre. Supertrevliga, hjälpsamma och välkomnande. Frukosten är ok, allmänna utrymmen fina. Men, rummen. Fräscht och rent men pyttelitet och enormt varmt och instängt. Öppnade jag fick jag in ångorna från rökarna som stod utanför entrén och rökte. Badrummet: som en kursgård på 90-talet med gammal våtrumstapet och svartmögel i taket. Tyvärr, rummet är det viktigaste för mig, så det som är bra för övrigt hjälper inte. Det blir annat hotell i fortsättningen.

Datum för vistelsen: juni 2018
Restyp: Reste i arbetet