Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com114 US$
eDreams114 US$
CheapTickets114 US$
Travelocity114 US$
Orbitz.com114 US$
Omdömet skrevs 6 augusti 2019 från mobil enhet

Trevlig kväll tillsammans med min partner, maten var till belåtenhet och uppskattades av oss båda. Speciellt den vegetariska burgaren var en succe tillsammans med bearnaisesåsen. En kväll vi aldrig kommer att glömma ♥︎ alla hjärtans dag.

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack UsagiWhiteNight
Omdömet skrevs 19 juni 2018 från mobil enhet

...för personalens skull. De är den stora behållningen och enda skälet att betyget inte blir lägre. Supertrevliga, hjälpsamma och välkomnande. Frukosten är ok, allmänna utrymmen fina. Men, rummen. Fräscht och rent men pyttelitet och enormt varmt och instängt. Öppnade jag fick jag in ångorna från rökarna som stod utanför entrén och rökte. Badrummet: som en kursgård på 90-talet med gammal våtrumstapet och svartmögel i taket. Tyvärr, rummet är det viktigaste för mig, så det som är bra för övrigt hjälper inte. Det blir annat hotell i fortsättningen.

Datum för vistelsen: juni 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack Ichnusa15
Omdömet skrevs 9 oktober 2017 från mobil enhet

Dåliga sängar illa luktande toaletter och riktigt dåliga ytskikt överallt.

Fruktansvärt lyhört, låter som jag och grannen bor i samma rum.

Liten tajt parkering som också var överfull när vi anlände.

Rummen saknar skohorn, hårfön, strykbräda och kaffe på rummet.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack johannesryberg
Omdömet skrevs 16 februari 2017 från mobil enhet

Ett mysigt och prisvärt boende. Det var Välstädat. Det var bra sängar, bra tv (grundig) nyrenoverat badrum och bra wi-fi. Frukosten var bra, fanns äggröra, bacon, ägg, bröd mm. Middagen med schnitzel var perfekt.

Datum för vistelsen: februari 2017
Restyp: Reste ensam
Tack AnfiHemma
Omdömet skrevs 13 juli 2016

Lunchen jag var där åt jag Kycklingwok med ris som smakade bra. Det var lite otydligt hur beställningen skulle gå till men personalen förklarade när hon kom ut. Det var bröd, sallads och kaffe/te buffé men maten beställde man av servitrisen som gick runt och tog beställningar när gästerna satt ner vid borden.

Trevligt personal och god mat.

Datum för vistelsen: maj 2016
Tack robban2015