Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Agoda.com
Omdömet skrevs 9 oktober 2017 från mobil enhet

Dåliga sängar illa luktande toaletter och riktigt dåliga ytskikt överallt.

Fruktansvärt lyhört, låter som jag och grannen bor i samma rum.

Liten tajt parkering som också var överfull när vi anlände.

Rummen saknar skohorn, hårfön, strykbräda och kaffe på rummet.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack johannesryberg
Omdömet skrevs 16 februari 2017 från mobil enhet

Ett mysigt och prisvärt boende. Det var Välstädat. Det var bra sängar, bra tv (grundig) nyrenoverat badrum och bra wi-fi. Frukosten var bra, fanns äggröra, bacon, ägg, bröd mm. Middagen med schnitzel var perfekt.

Datum för vistelsen: februari 2017
Restyp: Reste ensam
Tack AnfiHemma
Omdömet skrevs 13 juli 2016

Lunchen jag var där åt jag Kycklingwok med ris som smakade bra. Det var lite otydligt hur beställningen skulle gå till men personalen förklarade när hon kom ut. Det var bröd, sallads och kaffe/te buffé men maten beställde man av servitrisen som gick runt och tog beställningar när gästerna satt ner vid borden.

Trevligt personal och god mat.

Datum för vistelsen: maj 2016
Tack robban2015
Omdömet skrevs 16 juni 2016 från mobil enhet

Menyn såg trevlig ut, matuplevelsen va dock inge speciellt för dom pengarna. Maten va väldigt trevligt upplagd och smakade helt oki, dock va såserna dåligt tillagade och förstörde mer än förhöjde maten tyvärr. Prövade deras entrecote och det va den tunnaste köttbit ja ätit på länge, den smakade inte dåligt men den va så tunn eller utbankad så det förstörde hela smakupplevelsen. Kändes mer som en tjockare lövbiff. Förätten som va en räckcoctail va söndersaltat pga valet av saltsort. Och efterätten hade jordgubbar som va jättegoda men glassen va inget att skryta med tyvärr. Dom har dock en väldigt trevligt buffe många dagar som är helt oki, jag borde valt den istället.
Servicen va inget speciellt heller och inget ställe jag rekomenderar för en romantisk middag. Bra buffeställe dock.

Datum för vistelsen: juni 2016
Restyp: Reste i arbetet
Tack 684andersf
Omdömet skrevs 8 januari 2015

inget lyxhotell precis men bekväma sängar rent och lugnt.restaurangen renoverades så vi fick äta egenhändigt komponerad frukost i konferensrummet..bra pris vi betalade 640 för ett dubbelrum och personalen trevlig

Datum för vistelsen: januari 2015
1  Tack gubb2014