“Gott och bra service”
Omdöme om Alvstoppet

Alvstoppet
Rankad som nr 7 av 23 Restauranger i Ljusdal
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Vi har ätit här ett antal gånger de senaste 5-10 åren och såväl smak som kvalitet och service har alltid varit toppenbra!

Datum för besöket: februari 2020
Tack gma7409

Omdömet skrevs 19 januari 2020 från mobil enhet

Mer än förväntat! Gudomligt gott och väldigt mycket mat. Prisvärt !
Ligger precis vid sjön, vacker utsikt

Datum för besöket: januari 2020
Tack 532elinp
Omdömet skrevs 30 december 2019 från mobil enhet

Familjen åt thaimat och sonen hamburgare. Allt var jättegott! Trevlig personal och god service. Rekommenderas varmt.

Datum för besöket: december 2019
Tack lindadW5139DV
Omdömet skrevs 14 juli 2019 från mobil enhet

Deras thaimat är riktigt god. Väl värt ett besök! Valde deras rätt med tigerräkor, chili o vitlök. Du kan välja hur stark de ska tillaga rätten.

Datum för besöket: juli 2019
Tack G3963KPtinas
Omdömet skrevs 3 juli 2019 från mobil enhet

Passerar här med husvagn mest varje år och stannar här för att äta. Det finns gott om parkeringar, ligger fint vid vattnet, trevlig personal och har jättegoda hamburgare.

Datum för besöket: juli 2019
Tack HelenaO71

Resenärer som tittade på Alvstoppet tittade också på

Ljusdal, Gävleborgs län

Besökt Alvstoppet? Berätta vad du tyckte!