“Hår i mat”
Omdöme om Restaurang Målet

Restaurang Målet
Rankad som nr 13 av 24 Restauranger i Ljusdal
Kök: Pizza

Hittade svart hår i min pizza och ingen i min familj har svart hår rekommenderar inte! Pizzan var inte så speciellt god heller. Finns mycket bättre ställen.

Datum för besöket: maj 2021
Tack lottae273

Omdömet skrevs 14 november 2019 från mobil enhet

Är man sugen på en god pizza ska man gå in här å handla mysigt trevligt ställe trevlig personal finns även annat att beställa vill man inte åka ner å handla kan man beställa utkörning av maten direkt till dörren:))

Datum för besöket: juni 2019
Tack carinas234
Omdömet skrevs 8 februari 2018

God och snabb servering av " skräpmat "
Prisvärt.
Lite för korta öppettider.
Hade gärna tittat in efter 21,00

Datum för besöket: januari 2018
Tack ULHU
Omdömet skrevs 19 mars 2017 från mobil enhet

En enkel lokal i stationshuset men med goda, spännande alternativ på pizzor. Trevlig personal och hemkörning om man så önskar.

Datum för besöket: mars 2017
Tack Lillibettelajs
Omdömet skrevs 9 december 2014 från mobil enhet

Goda pizzor och kebab? Trevlig personal, ett bra snabbmatsställe. Har hemkörning för liten slant, nära parkering.

Tack Jill M

Resenärer som tittade på Restaurang Målet tittade också på

Ljusdal, Gävleborgs län

Besökt Restaurang Målet? Berätta vad du tyckte!