“Läget och miljön gör maten ännu bättre.”

Trädgårdscafé Huller om Buller
Rankad som nr 10 av 24 Restauranger i Ljusdal
Beskrivning: Ekologiskt trädgårdscafé med lunchservering, musik/teaterscen och festplats sommartid, samt pub/restaurang under vår och höst. Lokaliserat i en handelsträdgård och modern blomsterbutik med både inredning, krukväxter och binderier. Se vår Facebooksida för öppettider i caféet.

Att få sitta i blomaffären vid Kyrksjöns strand och äta denna goda mat måste upplevas. Är du i Ljusdal en varm sommardag så är detta ställe verkligen rekommenderat.

Datum för besöket: juli 2020
Tack mevensso
Omdömet skrevs 13 juli 2020 från mobil enhet

Trevlig milkö och fina vyer, kompletterat med trevlig personal och bra falukorv m ägg gjorde lunchen mer än värd extrature. Över sjän.

Datum för besöket: juli 2020
Tack peteva61
Omdömet skrevs 23 november 2019

Ät lunch ute på sommaren njut av en köpp kaffe å bulle värt ett besök rekomenderas varmt fantastiskt trädgårds butik bara att handla finns allt mellan himmel och jord i trädgårds väg:)

Datum för besöket: juni 2019
Tack carinas234
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 6 augusti 2019

Fantastisk omgivning, och coolt inredda ytor, mellan blommor och buskar, i ett blomster & trädgårdscentrum.

Ett café, som också erbjuder daglig lunch under sommartiden, som består av god, hemlagad mat, som serveras i frm av en liten buffé med några varma rätter, sallader och ett par små vegetariska rätter.

Självbetjäning. Betala i förväg vid kassan.

Lunchmeny (SEK 95/Euro 10), inklusive vatten, kaffe och en liten hemgjord kaka/kex.

Platsen och atmosfären är det främsta skälet till ett besök. Om det skulle regna, finns det ett glashus (tidigare växthus).

Prisvärt, om man håller sig till alkoholfria drycker.
Öl på flaska, 69 SEK/Euro 7 är en smula högt, men som det är i Sverige, och stället, och atmosfären är värt det.

2  Tack MichaelH15168

Resenärer som tittade på Trädgårdscafé Huller om Buller tittade också på

Ljusdal, Gävleborgs län

Besökt Trädgårdscafé Huller om Buller? Berätta vad du tyckte!