Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Grekisk matlagning när den är som bäst!”
Omdöme om The Alchemist

Restauranginformation
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 2 juli 2016 från mobil enhet

För femte året i rad och tionde gången i ordningen, var det med förväntan vi besökte The Alchemist i deras nya lokaler! Så bra! Så underbart! Så ljuvligt att åter komma till sitt andra hem igen! Den genuint trevliga andan, där alla känner sig som hemma, med den fantastiska maten med högsta kvalitet, det kan inte bli bättre än full pott! Tack för att ni sätter guldkant på vår semester varje år!

Datum för besöket: juli 2016
2  Tack Toyskoy
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömen (2 340)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk

59 av 2 340 omdömen

Omdömet skrevs 24 juni 2016

Förväntningarna var höga efter vad vi läst på Tripadvisor. Men vi blev inte besvikna. Det var väldigt vällagad mat helt efter de önskningar vi hade.

Datum för besöket: juni 2016
Tack Hermanlasse
Omdömet skrevs 10 juli 2015 från mobil enhet

Alltid lika genuint trevligt och godast mat i all sin enkelhet. Du känner dig alltid välkommen som en nära vän till familjen! Rekommenderas verkligen! Drinkarna godast i koutouloufari! Boka bord!

Datum för besöket: juli 2015
2  Tack Toyskoy
Omdömet skrevs 1 juni 2015

Jag älskar denna restaurang! Den är ett absolut måste om du bor i Hersonissos! Vi gick och åt där två gånger. Första gången fascinerades vi av hur god maten var och hur otroligt bra service dem hade. Utan att ha beställt serverade dem oss en liten förrätt, efterrätt och även shots med Raki :) Personalen behandlade alla som deras familj och jag har aldrig blivit bättre omhändertagen. Dem är supergulliga och har fantastisk mat. Vill du ha en trevlig kväll

Datum för besöket: maj 2015
    • Standard
    • Atmosfär
    • Service
    • Mat
Tack eeeeeliin
Omdömet skrevs 1 augusti 2014

Fantastiskt mysigt ställe som vi hittade tack vare trip advisor. Vi provade några andra restauranger men slutade sedan för inget levde upp till detta. Familjen som har det är helt fantastiska och maten är 100 ggr bättre än det ser ut på bilderna(förstår inte varför de har bilder i menyn). Utan tvekan den bästa grekiska mat jag någonsin ätit efter 10 besök i detta land. Få bord så det kan vara värt att boka-annars är drinkarna goda så det är väl värt att vänta i baren! Be prepared for RAKI TIME! :)Restaurangen med servitriser klädda som grekiska gudinnor blev vi också tipsade om men dyrt och en ren turistfälla.

Datum för besöket: juni 2014
    • Standard
    • Atmosfär
    • Service
    • Mat
Tack Matilda L

Resenärer som tittade på The Alchemist tittade också på

Koutouloufari, Chersonisos

Besökt The Alchemist? Berätta vad du tyckte!

Skriv ett omdöme Lägg till bilder

Ägare: Vad är din syn på saken?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig som ägare av ditt objekt
Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.