“Extremt fint och mysigt!”
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Hörnefors
Nivå 3 Skribent
13 omdömen
5 omdömen om hotell
“Extremt fint och mysigt!”
Omdömet skrevs 28 juli 2018 för en vistelse i juli 2018

Ett boende som har allt man kan tänka sig. Många saker att sysselsätta sig med under dagen om man vill vara kvar på boendet.
Polen lite för grund, man funkar utmärkt att svalka sig i då värmen ligger på.
Flera kök gör att många lan bo tillsammans utan att det blir trångt vid frukosten.
Flera stora grillar.
Stora ytor för att kunna tex spela fotboll eller andra aktiviteter under dagarna.
Vingårdar runt om kring.
Även rent och städat boende. Ventilation i huset dock ingen AC men fläktar på rummen gör gott.
Ett bra boende som kan rekommenderas.

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera