“Fantastic!!”

Kök: Modernt
Bra för: Romantiska möten, Affärsmöten, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 30 mars 2018

De lever verkligen upp till sitt rykte och förtjänar sin plats på 50-bästalistan. Att äta middagen i två olika matsalar var ganska kul idé. Börjar i det mörka rummet med snacks och lite rolig dryck för att sen fortsätta middagen i den större matsalen som är integrerad med köket. Fantastiks mat och dryck rakt igenom. Ett väldigt roligt och framförallt imponerande inslag var tepaketet (istället för vinpaket) som den stackaren som körde drack. Det var såååå gott och kul.

Tack peterschold

Omdömet skrevs 3 februari 2018 från mobil enhet

Middagen började i Darkroom med drinkar och snacks för att sedan fortsätta i matsalen. Både mat och viner var bland det bättre jag ätit och druckit.

Vinet kunde presenterats med lite mer fakta och större inlevelse annars var det en mycket lyckad kväll.

Bord måste bokas i förväg.

Tack Jonas E
Omdömet skrevs 27 januari 2017

Fantastisk upplevelse! Började på ett spännande sätt inne i det "mörka rummet" för att fortsätta den riktiga middagen inne i matsalen. Miljön är fantastisk där maten och servicen gör den totala upplevelsen till en av de bättre vi har varit på. Alla rätter var mycket goda med perfekta viner till. En absolut rekommendation!

Tack Lotta S
Omdömet skrevs 19 januari 2017

Fantastiskt, det var en helhetsupplevelse. Något i särklass av matupplevelse inklusive kombinerat med perfekta avvägda viner. Mycket spännande med de alkoholfria alternativen med olika smaker av tea. Detta är ett måste om man är i kapstaden

Tack mariaberndtson
Omdömet skrevs 24 december 2016 från mobil enhet

Om man är beredd att spendera lite extra pengar för att få en fantastisk smakupplevelse är detta verkligen rätt ställe! Det var värt varenda krona då hela kvällen var en upplevelse! Allting var fantastiskt gott och genomtänkt. Verkligen imponerande koncept som alla borde uppleva någon gång. Gäller dock att boka bord i förväg. Jag rekommenderar även att man köper deras vinpaket till maten. Hela upplevelsen med mat och vin tillsammans var grymt!

Tack Lisa F

Resenärer som tittade på The Test Kitchen tittade också på

Constantia, Cape Town

Centrala Kapstaden, Cape Town

Besökt The Test Kitchen? Berätta vad du tyckte!