Omdömet skrevs 28 januari 2018

Älskade vårt 4 bäddslägenhet som hade två badrum, kök, vardagsrum och fantastisk utsikt över Hemsedal city. Riktigt bra service och närhet till buss upp till skidbacken, butiker, bensinmack mm. Väldigt väldigt nöjd!

Rumstips: lägenheterna är nyrenoverade och riktigt fräscha
Datum för vistelsen: januari 2018
Tack Samira A
Omdömet skrevs 8 augusti 2017

Stort fräscht rum, trevlig (svensk) personal i reception, fina allmänna utrymmen. Prisvärt, fräschast o samtidigt billigast av de fyra hotell i ungefär samma prisklass vi bokade. Men, men. Tapasrestaurangen som hemsidan utlovade var stängd, har tydligen bara öppen vintertid när pulkaåkarna är där. Bara att traska i regnet till ett slitet ställe som verkade taget ur en B-film m Clintan.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Mats P
Omdömet skrevs 18 maj 2017

Trevligt hotell mitt i Hemsedal med närhet till många bra restauranger. Hotellet ligger inte vid backen utan man tar en buss utanför hotellet till backen. Fina rum och god service. Väldigt trevlig spa avdelning med olika bastu och relax, lite gym prylar också.

Rumstips: Välj rum långt från nattklubben.
Datum för vistelsen: april 2017
Tack PeriOdla
Omdömet skrevs 23 mars 2017 från mobil enhet

Innan avresan läste jag omdömen om Skogstads hotell och man kan lugnt säga att förväntningar var inte på topp.
Därför härligt att upptäcka att de inte stämde, längre.
Rummet var fräscht och ljust.
Badrummet likaså, visserligen ingen hårtork men det kunde man hämta i receptionen.
Sängarna mycket komfortabla och perfekta täcken/påslakan.
Frukosten är generöst, inget fattas! Mycket personal så påfyllning kontinuerligt.
Mycket trevlig lobby med härliga skinnsoffor och buffert med kaffe och te.
Fräscht wellnessrum, yogamattor finns.
Personal i receptionen hjälpsamma och charmiga.
Läget är perfekt nära avfarten från skidområdet ner till byn.
Tack hotell Skogstads för heliga dagar hos er.

Datum för vistelsen: mars 2017
1  Tack 462gerdal
Omdömet skrevs 21 februari 2017

Skogstad Hotell har haft sina glansdagar.
Lite halvslitet men helt OK för några nätter. Engelskspråkig personal (polsk?) i receptionen och frukostrestaurang. Bra spaavdelning. Skidbussen upp till backarna ligger 4 minuters promenad från hotellet.

Datum för vistelsen: januari 2017
1  Tack Hans H