“Trevligt ställe”

Kök: Svenskt
Bra för: Romantiska möten, Lokal mat
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 2 oktober 2022

Det här är ett trevligt ställe. Ombonad miljö, god mat och trevlig och omtänksam service. Väl värt ett besök.

Datum för besöket: september 2022
Tack Jörgen D

Omdömet skrevs 1 augusti 2022

I slutet av juli bodde vi tre nätter på intilliggande hotel Gässlingen och vi åt varje kväll på Gästis. Vi var verkligen nöjda. Varierad och vällagad mat och proffsig och trevlig personal. Ryggbiffen med tillbehör var en riktig höjdare. Kan inte vara mycket bättre. Vi återkommer gärna!

Datum för besöket: juli 2022
Tack ClaesL551
Omdömet skrevs 1 juli 2022

Skanörs Gästis är en trevlig institution med mycket historia. Huset är en riktig Gästgivaregård, restaurangrummen trevliga och personalen är erfaren och lättsam. Den dagen vi var här fanns det en satt meny med några olika alternativ på förrätt, huvudrätt och dessert. Absolut godkänt, men kanske inte levde upp till omdömet "Bra". Hade det erbjudits en á la carte-meny hade det sannolikt varit annorlunda.

Datum för besöket: juni 2022
Tack Stefan H
Omdömet skrevs 22 mars 2022 från mobil enhet

Köket fullt av överraskningar! Alltid något mer än som står på menyn, Alltid gott! Mycket trevlig personlig service. God mat. Rekommenderas varmt.

Datum för besöket: mars 2022
Tack Lars H
Omdömet skrevs 3 augusti 2021 från mobil enhet

Skanörs Gästis är en pärla med vällagad mat, flexibel meny (vissa rätter kan fås som hel eller halv). Trevlig personal och fenomenal fisksoppa: Mustig och precis dom där djupa smakerna som förflyttar en till gamla stan i Nice (men Gästis funkar lika bra).

Datum för besöket: juli 2021
Tack Socom95

Resenärer som tittade på Skanörs Gästgifvaregård tittade också på

Skanor, Skåne län

Besökt Skanörs Gästgifvaregård? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.