“Efter över 50 besök: Gästis är Alltid bra! ”

Skanörs Gästgifvaregård
Rankad som nr 2 av 11 Restauranger i Skanor
Kök: Svenskt
Bra för: Romantiska möten, Lokal mat
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 26 juli 2017 från mobil enhet

Som nära granne till Skanörs Gästis händer det ofta att vi äter där. Mat och service håller en mycket hög klass. Även under lågsäsong.

Prisbilden är ngt högre än Skanörs enklare ställen, men absolut inte överprissatt.

Unna er en middag här.

Tack ViktorSandgren
Johanna M, Försäljningschef på Skanörs Gästgifvaregård, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2017

Kära Viktor.
Bättre sent svar än aldrig. Tusen tack för att ni tog er tid att skriva några rader om oss. Vi uppskattar att ni som lokalbor kommer och gynnar oss. Det gläder oss desto mer att ni anser att vår mat håller en bra klass - det är vårt mål. Skånsk världsmat med god service. Vi ses snart igen.

Omdömet skrevs 22 juli 2017 från mobil enhet

Prisvärd och vällagad lunch som varmt rekommenderas. Åt en suverän kalvfärsbiff med utmärkta tillbehör. Gemytlig miljö och trevlig inredning mitt i bykärnan.

Tack Erik P

Hej Erik,

Tusen tack för din recension om oss. Vi uppskattar ni hade fin vistelse hos oss och att maten smakade som sig bör, alltså gott.
Ha en fortsatt trevlig höst och välkommen åter.

Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

Klassiskt skånskt, hög kvalitet och bra service.
Luncherna är mycket prisvärda och hör till de bästa på näset.
Köket är skånskt med finess utan att komplicera det.
Julbordet är inte min favorit men det finns många andra tillfällen att välja Gästis.

Tack Johan P

Kära Johan P,
Tack för ert omdöme. Vi uppskattar vart enda ord och precis som skrivet försöker vi leverera skånsk mat i världsklass. Inga konstigheter, mat man skall känna igen, men med en liten finess. Julbordet är traditionellt, för att hålla det till övrig stämning i huset.

Hoppas vi ses snart igen.

Omdömet skrevs 17 juli 2017 från mobil enhet

Så trevligt med bra personal och uppmärksam personal. Proffsigt med hög Klass och en härlig klassisk meny som är
Prisvärd ! Att man dessutom fick en konjak till notan var strålande

Tack Katarina E

Hej Katarina,

Tusen tack för era vänliga ord om oss. Vi uppskattar att ni hade en härlig vistelse hos oss med såväl trevlig personal samt vällagad mat. Vi hoppas vi får se er igen.
Ha en fin höst. Väl mött.

Omdömet skrevs 21 maj 2017 från mobil enhet

Vi kom dit hungriga en kvart innan stängning. Inga problem! Vi kunde beställa vad vi önskade ur menyn. Underbar lunch Perfekt smakkombination och pinfärska primörer med fin spänst. Underbart gott! Behaglig och mycket serviceminded personal. Nästa gång blir det kvällsbesök och middag. Redan förväntansfull!

2  Tack Lotta M

Resenärer som tittade på Skanörs Gästgifvaregård tittade också på

Skanor, Skåne län

Besökt Skanörs Gästgifvaregård? Berätta vad du tyckte!