“Glass och kaffe”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 29 juli 2018 från mobil enhet

Fantastisk hemmagjord glass i en mycket trevlig miljö. Även gott kaffe. Detta ställe kändes unikt och det märktes att någon lagt ner sin själ på att skapa fina upplevelser för gästerna. Mysigt att många kom i badrock.

Tack 735susannep

Omdömet skrevs 24 juli 2018 från mobil enhet

Serviceinriktad personal som serverade kvickt. Glassen smakade bra, cappuccinon bättre, tråkig uteservering dock mot en trafikerad gata.

Tack Quisten36
Omdömet skrevs 10 juli 2018 från mobil enhet

Molto bene!! Italiensk glass på topp nivå. Så goda smaker. Ackompanjera gärna med en underbar espresso. La bella vita!

Tack anders t
Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

Stort urval av smårätter, bakverk och hemmagjort glass i toppklass.
Alltid värd ett besök, där också servicen är av hög klass. Med årets värmerekord hitta vi lätt tillbaka.

Tack gernot k
Omdömet skrevs 28 juni 2018 från mobil enhet

Synd att det lägger ner. Det har varit ett underbart vattenhål med kulinarisk mat! Dålig stil av Vellinge kommun som inte stöttar näringsidkare i kommunen utan skälper dem med felaktig byråkrati

Datum för besöket: juni 2018
Tack Jonas A

Resenärer som tittade på Da Aldo tittade också på

Skanor, Skåne län

Besökt Da Aldo? Berätta vad du tyckte!