“Afternoon tea som inte håller”

Hotell Gasslingen Restaurant
Rankad som nr 11 av 17 Restauranger i Skanor

Afternoon tea som inte håller vad den lovar. På hemsidan lockas man av en fin bild av många godsaker och en beskrivande text. Väl på plats erhåller man var sin bricka med var sin scones, lite hallonmarmelad och tre olika sötsaker. Teet var självservering (påste) och ur kaffemuggar. Ingen välkomnande känsla med dukar etc utan bara en helt ordinär fika. Kändes oss besvikna och lurade.

Datum för besöket: maj 2021
Tack 779petrar

Omdömet skrevs 6 augusti 2020 från mobil enhet

Tog en charkbricka. Spännande med nya smaker. Men man brukar få en presentation av rätterna vid beställning av liknande brickor, det fick jag inte. Jag saknade även en brödbit till.
Mitt sällskap tog Ceasar sallad, hon var nöjd.

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack Jonas J
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Supergoda ribs och fläskkarré!
Vår tonårsgrabb fick så mycket hemmagjorda fries han ville till.
Och supertrevlig personal!
Hit borde verkligen fler gå.

Datum för besöket: juli 2020
Tack annelM2659PP
Omdömet skrevs 20 oktober 2019

Checkade in på Hotell Gässlingen med s k helgpaket - sconesbuffé vid ankomst, massage på sen eftermiddag, 5-rättersmeny till kvällen och generös frukost morgonen efter. 5-rättersmenyn var välkomponerad, råvarorna utmärkta och kryddningen/smaken något "lam" - kunde varit lite mer framträdande smaker av de fina råvarorna. Detta gäller dock inte havtornssorben, som smakade utmärkt. Man erbjöds ett vinpaket som innehöll lite udda sorter - inte speciellt exklusiva men de passade relativt bra till rätterna som serverades. Paketet var jämfört med vinsorterna som serverades inte speciellt prisvärt. Servicepersonalen gjorde ett bra jobb.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Stefan H
Omdömet skrevs 20 augusti 2019 från mobil enhet

3 bröder med fruar firar äldsta brodern.
Vi har valt femrättersmenyn med vinpaket.
Ingen blir besviken, mkt god mat om än lite kall huvudrätt och lite lång tid mellan rätterna. Trevlig personal och miljö.
Kommer med all säkerhet tillbaka.

Datum för besöket: augusti 2019
1  Tack 121perr

Resenärer som tittade på Hotell Gasslingen Restaurant tittade också på

Skanor, Skåne län
Skanor, Skåne län

Besökt Hotell Gasslingen Restaurant? Berätta vad du tyckte!