“Fantastiskt!”

Kök: Svenskt
Bra för: Romantiska möten, Familjer med barn, Affärsmöten, Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 27 juli 2018 från mobil enhet

Helt fantastisk fiskrestaurang, bland de bästa jag ätit på. Maten är fräsch, smakrik och ljuvlig. Förtjänar sitt white guide omnämnande. Rekommenderas!

Tack Berkita

Omdömet skrevs 21 juli 2018 från mobil enhet

Redan från första stund så mottogs vi med ett leende av personalen fast det var full rulle i restaurangen.

Rögeriet i sig är inte stort, men mysigt. Gå in där det står ”butik” för att komma rätt.

Jag beställde en toast Skagen till förrätt, den var super! Stor och prisvärd. Se bild. Beställde därför endast 1/2 fisksoppa till huvudrätt. Trots detta orkade jag inte äta upp. Mycket mat! Men så gott!

Det enda jag skulle kunna önska är utbudet av fler drinkar.

Hit återvänder vi!

Tack louiseo219
Omdömet skrevs 18 juli 2018 från mobil enhet

God mat rejäla portioner, fin miljö, trevlig kunnig personal. Helgeflundran var magisk. De anstränger sig och är proffssiga. Går gärna tillbaka

Tack helenawg
Omdömet skrevs 21 juni 2018 från mobil enhet

Fiskrökeriet har inte bara en underbar restaurang med flera härliga rätter, utan här köper du även dina fiskprodukter över disk. Personalen är väldigt trevliga och hjälpsamma. Folk åker hit från halva Skåne då deras läckerheter är vida berömda! Omgivningen med hamnen, piren/vågbrytarna, stranden och annat trevligt är häpnadsväckande.

Missa inte denna plats om ni är i närheten.

Tips: De inlagda sillarna är oslagbara! Brantevikssill är en personlig favorit!

Datum för besöket: juni 2018
Tack 165claesb
Omdömet skrevs 18 juni 2018 från mobil enhet

Vi skulle bara ha något litet till lunch.
Rögans räkröra passar alltid. Lika god som vanligt. Personalen är alerta och trevliga.

Datum för besöket: juni 2018
Tack 121perr

Resenärer som tittade på Skanörs Fiskrögeri tittade också på

Skanor, Skåne län

Höllviken, Skåne län
Skanor, Skåne län

Besökt Skanörs Fiskrögeri? Berätta vad du tyckte!