Omdömet skrevs 5 mars 2018 från mobil enhet

Kom sent på kvällen så fick checka in i baren. Lite förvirrande men fick mycket vänligt bemötande. Hade bra och mysigt rum men var väldigt lyhört, tyvärr. Gillar det pittoreska och historien kring gästgårdar så kändes extra bra att bo på Gästis.
Gick till Gässlingen för frukost, jobbigt med all snö men fungerade ändå bra och var fantastisk frukost!!

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack X1681NQlisar
Johanna M, Försäljningschef på Skanörs Gästgifvaregård, svarade på det här omdömetSvarade 6 mars 2018

Hej Lisa R. Tack för din recension om oss på Tripadvisor. Vi är tacksamma för att ni tog er tid att skriva om oss.
Alla våra gäster, oberoende av tiden, får checka in i baren. En del av charmen tycker vi men vi borde vara bättre på att kommunicera ut det. Gläder oss att bemötandet var vänligt och att rummet var mysigt. Dessvärre har vi problem med lite lyhördhet, huset är gammalt och väggarna är inte så tjocka som vi önskar. Något vi försöker hitta en lösning på med fönster och bättre dörrar.
Tack igen för att ni tog er tid att skriva om oss och dela er upplevelse. Välkommen åter.
Med vänliga hälsningar
Johanna Matsdotter

Omdömet skrevs 18 maj 2017 från mobil enhet

Stort rum men udda placering av ett litet fönster. Mycket oljud från grannar när de vaknat på morgonen.
Trist att behöva gå till Gässlingen för att få frukost även om den var riktigt bra.
Trevlig personal räddade det hela.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack 704hansg
Omdömet skrevs 1 maj 2017 från mobil enhet

Jättetrevlig och personlig personal. Välkomponerad meny som var vällagad av lokala råvaror. Smakfullt designad inredning och som man inte väntar sig när man kliver in i entrén. Skön sömn enda nackdelen är att enkelsängarna glider isär när man vill ha en dubbelsäng.
Frukost intas på systerhotellet några 100 m bort. Fräsch med många hälsosamma alternativ gjorde promenad i ösregn ingenting. Åker gärna tillbaka och utforskar den mysiga staden och stranden lite bättre

Datum för vistelsen: april 2017
Tack Helén H
Omdömet skrevs 17 april 2017 från mobil enhet

Löjrom från Kalix, Regnbåge och Rabarberdessert. Både vackert och gott! Mycket trevlig och tillmötesgående personal i vackra traditionstypiska lokaler. Vi njöt tillfullo. Ett besök kan verkligen rekommenderas.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack Bertil L
Omdömet skrevs 26 september 2016 från mobil enhet

Vi var på gästgifvaregården och åt middag en lördagkväll. Ett mysigt ställe mitt i Skanör. Otroligt trevlig och kunnig personal, gott vin och en helt otroligt sagolikt god mat. En middag här är ett måste om man är i Skanör. Maten var i särklass, gudomligt gott.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack erikak781