Omdömet skrevs 18 maj 2017 från mobil enhet

Stort rum men udda placering av ett litet fönster. Mycket oljud från grannar när de vaknat på morgonen.
Trist att behöva gå till Gässlingen för att få frukost även om den var riktigt bra.
Trevlig personal räddade det hela.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack 704hansg
Omdömet skrevs 1 maj 2017 från mobil enhet

Jättetrevlig och personlig personal. Välkomponerad meny som var vällagad av lokala råvaror. Smakfullt designad inredning och som man inte väntar sig när man kliver in i entrén. Skön sömn enda nackdelen är att enkelsängarna glider isär när man vill ha en dubbelsäng.
Frukost intas på systerhotellet några 100 m bort. Fräsch med många hälsosamma alternativ gjorde promenad i ösregn ingenting. Åker gärna tillbaka och utforskar den mysiga staden och stranden lite bättre

Datum för vistelsen: april 2017
Tack Helén H
Omdömet skrevs 17 april 2017 från mobil enhet

Löjrom från Kalix, Regnbåge och Rabarberdessert. Både vackert och gott! Mycket trevlig och tillmötesgående personal i vackra traditionstypiska lokaler. Vi njöt tillfullo. Ett besök kan verkligen rekommenderas.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack Bertil L
Omdömet skrevs 26 september 2016 från mobil enhet

Vi var på gästgifvaregården och åt middag en lördagkväll. Ett mysigt ställe mitt i Skanör. Otroligt trevlig och kunnig personal, gott vin och en helt otroligt sagolikt god mat. En middag här är ett måste om man är i Skanör. Maten var i särklass, gudomligt gott.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack erikak781
Omdömet skrevs 20 september 2016

Vi firade en födelsedag på tu man hand och hade ett "paket" med välkomstdrink, 3-rätters middag, övernattning och frukost. Det hela var mycket prisvärt (vinpaket tillkom dock), maten mycket god och frukosten som intogs i hotell Gässlingen ca 200 m längre bort var utmärkt. Detta hotell Gässlingen var betydligt fräschare men gästgiveriets rum var OK, TV med få kanaler men rent och personalen var mycket trevlig, liksom hela upplevelsen.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack oncle43