“Ojojoj... Smaker, texturer, råvaror, miljö å personal. Blir inte bättre. ”
Omdöme om Lindas Fingermat

Lindas Fingermat
Rankad som nr 5 av 12 Restauranger i Skanor
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Skåne + Chile = äkta kärlek. Går inte att beskriva. Alla smaker sitter som en smäck. Det svåraste är att välja, för allt är lika gott. Men om jag ska välja blir det nog completon, eller churrascon...eller nachosen...nej förresten empanadas....eller cubano.... Nä, det går inte. Det får bli elle belle bi...

Tack fruloppan

Omdömet skrevs 24 augusti 2017

Glad och trevlig personal och svarade på alla frågor en hade!
Maten var jättebra, har inte ätit sådana empanadas sedan jag var i Buenos Aires. Och bönröran på nachosen var såå god. Fanns vegetariska alternativ och med tanke på hur bemötandet var av personalen skulle de säkerligen kunna fixa ihop något veganskt om en frågar! Kommer lätt besöka igen om jag är i närheten!

Tack Mattis A
Omdömet skrevs 22 augusti 2017 från mobil enhet

Mysig miljö i Skanörs hamn. Vi gjorde ett besök en solig dag i juli. Gott om sittplatser och inte särskilt lång kö. Självservering. Blev dock besvikna på maten. En i vårt sällskap beställde burgaren med oxkind , goda smaker men väldigt liten till det priset. Övriga i sällskapet beställde Empanadas med olika fyllningar bl.a. köttfärs, ost, svamp. Samtliga sorters Empanadas var små till storleken, degiga med smaklös fyllning. Ingen sallad eller grönsaker serverades till. Får kanske ge stället en chans till, men den här gången var det ingen höjdare.

Tack Maline70
Omdömet skrevs 22 augusti 2017 från mobil enhet

God mat till bra pris! Trevlig personal och underbar miljö!!!
Bra möjligheter till att ta med maten hem eller ner till stranden om man känner för det!

Tack Emmaakerman
Omdömet skrevs 22 augusti 2017 från mobil enhet

Latinamerikansk mat, lagad från grunden och med lokala och ekologiska råvaror. Här kan man äta handgjorda Empanadas, Churasco, Completo, Cubano, Nachos Todos och mycket annat gott. Det finns flera vegetariska alternativ.

Tack Kridde

Resenärer som tittade på Lindas Fingermat tittade också på

Skanor, Skåne län

Besökt Lindas Fingermat? Berätta vad du tyckte!