“Trist Moules marinières”
Omdöme om Badhytten

Badhytten
Rankad som nr 7 av 12 Restauranger i Skanor
Omdömet skrevs 7 augusti 2018 från mobil enhet

Trist Moules marinières eller vinkokta musslor på svenska. Det var en smaklös anrättning som varken hade vin i sig en den lilla touchen av vitlök! Sedan att det tog en dryg timme innan maten kom gjorde inte saken bättre! Hustruns gnocchi var därimot god och vällagad så det blev ett svagt ”Medel”!

Tack Hans K

Omdömet skrevs 5 augusti 2018 från mobil enhet

Första besöket för middag på Badhytten. Efter att ha väntat minst 10 minuter på att få vårt bord, som var beställt flera veckor i förväg fick vi snabbt menyer av vår trevliga kypare. Han kom tillbaka snabbt och fick våra beställningar på mat o dryck. Drycken kom snabbt på bordet men maten tog drygt 1 timme och det efter att vi hade frågat om de var ute o fiskade torsken som två av oss hade beställt. Maten var helt ok när den kom in. Vinet ok men 5.5 ggr påslag mot Systemets pris är inte ok.

Tack Per R
Omdömet skrevs 1 augusti 2018 från mobil enhet

Vi beställde tre olika rätter till lunch och ingen av oss blev särskilt imponerade. Pastan var inte alls god.. mest dyr och inte alls prisvärd.

Tråkigt att man inte satsar mer på riktigt bra mat när man har ett så fantastiskt läge? Grymt fin miljö och en väl inredd restaurang. Men vad gör det när maten smakar halvtaskigt och är helt utan finess?

Tack Kristoffer J
Omdömet skrevs 31 juli 2018 från mobil enhet

Men det gick inte---- för man tar inte kontanter!?!?
Men då borde man väl bjuda på ett glas vatten!
Mängder av tomma platser och mycket personal men var är serviceandan?

1  Tack blendby
Omdömet skrevs 29 juli 2018 från mobil enhet

Efter några nätter i gästhamnen ville vi på dotterns födelsedag prova detta ställe som såg trevligt ut. Maten och miljön var mycket bra men servicen urusel.

Tack Susanne P

Resenärer som tittade på Badhytten tittade också på

Skanor, Skåne län

Besökt Badhytten? Berätta vad du tyckte!